Spørgsmål og svar om Telia TV

Spørgsmål og svar om Telia TV

Her finder du de oftest stillede spørgsmål og svar

Her finder du de oftest stillede spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

 Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 88 93 83 98.

Den gratis prøveperiode

Hvorfor skal jeg registrere mit betalingskort i prøveperioden?

Du kan gratis prøve grundpakken 4ONE i én måned. Vælger du at beholde Telia TV 4ONE herefter, koster det 99 kr. om måneden, som vi automatisk trækker på dit betalingskort. Inden prøveperioden udløber, sender vi dig en mail, hvor du kan opsige aftalen. Så trækker vi naturligvis ingen penge. Vælger du at tilkøbe tv-kanaler eller- pakker eller leje film, trækker vi beløbet for disse på dit betalingskort med det samme.

 

Hvordan opsiger jeg Telia TV?

Du kan når som helst opsige Telia TV hos kundeservice på 80 10 10 10 eller på Selvbetjening, hvor du også kan skifte pakke. Fem dage inden prøveperioden udløber, sender vi dig en mail og en sms med et direkte link til opsigelse. Så risikerer du ikke at glemme at opsige aftalen, hvis du ikke ønsker at fortsætte efter den gratis prøveperiode.

 

Hvordan vælger jeg en anden tv-pakke?

Log på Selvbetjening med det login, du får, når du har oprettet Telia TV. Her kan du både ændre din grundpakke og dine tilvalgspakker og -kanaler.

 

Hvor kan jeg se Telia TV?

Du kan se Telia TV på smartphones og tablets via Telia TV app’en, som findes til Android, Windows Phone og iPhone/iPad. Du kan også se Telia TV på din computer via teliatv.dk.

 

Kan jeg se Telia TV på mit tv?

Du kan se det meste af indholdet i Telia TV på dit fjernsyn derhjemme i stuen via Airplay og Apple TV. Se mere om Apple Airplay her

 

Kan jeg komme til at betale noget i den gratis prøveperiode?

Den eneste måde du kan komme til at betale for Telia TV i prøveperioden er, hvis du lejer film eller tilkøber tilvalgspakker og -kanaler.

 

Hvad koster Telia TV efter den gratis prøveperiode?

Efter den gratis prøveperiode koster Telia TV 4ONE 99 kr. om måneden. Telia TV 4MORE koster 249 kr./md. og Telia TV 4ALL 329 kr./md.. Du kan skifte mellem grundpakkerne på Selvbetjening, hvor du logger ind med dit brugernavn og adgangskode.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg glemmer min adgangskode?

Klik på 'Glemt kodeord' ved login-boksen, og svar på sikkerhedsspørgsmålet. Herefter kan du lave en ny adgangskode. Du finder glemt kodeord funktionen på teliatv.dk eller direkte i din app på din smartphone eller tablet

 

Er der en opsigelsesfrist på Telia TV grundpakker?

Nej, du kan når som helst opsige din Telia TV grundpakke på Selvbetjening. Hvis du opsiger Telia TV i prøveperioden, fortsætter den med at virke prøveperioden ud. Efter den gratis prøveperiode betaler du grundpakken forud for en måned ad gangen. Når du opsiger pakken, er pakken tilgængelig resten af den periode, du har betalt for, hvorefter den ikke bliver fornyet.

 

Hvor ofte kan jeg skifte grundpakke?

Du kan altid opgradere din grundpakke, men kun skifte til en mindre pakke en gang om måneden, nemlig fra den dato dit abonnement skal betales. Opgraderer du din grundpakke, betaler du kun for de dage i perioden, hvor du har den større grundpakke. Vi sender altid en mail fem dage før vi trækker penge på dit kort.

 

Hvor ofte kan jeg tilføje og fjerne tilvalgspakker og -kanaler?

Du kan altid tilføje tilvalgspakker og -kanaler – men fjerner du nogen, gælder ændringen først fra næste betalingsdato. På denne måde sikrer vi, at du straks kan få adgang til en ny pakke – fx hvis der er en vigtig kamp eller andet program, du gerne vil se på en kanal du normalt ikke abonnerer på.

 

Kan jeg se udsendelserne fra mine kanaler, når det passer mig?

Ja, via on demand funktionen kan du starte udsendelser forfra og gense den sidste uges programmer, når det passer dig – fx når børnene er puttet, og du har tid til at slappe af. On demand giver dig adgang til et tv-arkiv med et stort udvalg af allerede udsendte programmer fra dine tv-kanaler.

 

Hvad er fristen for at opsige Telia TV?

Du kan opsige dit Telia TV når som helst, og det vil så ikke blive forlænget ved næste betalingsdato. Du betaler for Telia TV én måned ad gangen regnet fra den dato, hvor du bestilte Telia TV. Har du fx oprettet dit abonnement den 15. i måneden, skal du opsige det senest den 14. i måneden.