Vil du altid have den nyeste mobil?

Vil du altid have den nyeste mobil?

Med Telia Upgrade kan du skifte telefon hvert år
- og behøver ikke vente to år, som det ellers er
normalt med mange mobilaftaler

Med Telia Upgrade kan du skifte telefon hvert år
- og behøver ikke vente to år, som det ellers er
normalt med mange mobilaftaler

Telia Upgrade er skabt til dig, der sætter stor pris på at være først med den sidste nye mobil - og den nyeste teknologi, der følger med.

Hvad er Telia Upgrade?

Hvad er Telia Upgrade?

Med Telia Upgrade får du endelig friheden til at skifte din gamle mobil ud med en ny efter bare 1 år. Endda helt uden bøvl - og år efter år.

Sådan får du Telia Upgrade

Sådan får du Telia Upgrade

Telia Upgrade er automatisk inkluderet, når du køber en mobil med 24 måneders mobilaftale og et af følgende abonnementer: 4EVERYTHING Premium, 4EVERYTHING Light eller Ekstra Bruger med 2 inkluderede services.

Sådan fungerer Telia Upgrade

Sådan fungerer Telia Upgrade

Efter 1 år kan du i din lokale Telia butik vælge en ny mobil på en 24 måneders mobilaftale. Samtidigt afleverer du den gamle mobil, og vi sletter de resterende måneder på din eksisterende mobilaftale. På den måde kan du hvert år få den nyeste mobil, men kun betale af på én mobilaftale.

Brug for mere viden om Telia Upgrade?


Alt du bør vide om Telia Upgrade

Har du behov for en mere udførlig beskrivelse af Telia Upgrade og hvad det er? Vi har lavet en samlet forklaring til dig.

Har du spørgsmål?

Vi har samlet svarene til de mest gængse spørgsmål i vores "Ofte stillede spørgsmål om Telia Upgrade".

Få Upgrade

 

Køb en ny mobil hos Telia med 24 måneders mobilaftale og et af følgende abonnementer: 4EVERYTHING Premium, 4EVERYTHING Light eller Ekstra Bruger med 2 inkluderede services og få automatisk Upgrade med - så kan du skifte til en endnu nyere model næste år.

Få Upgrade

 

Køb en ny mobil hos Telia med 24 måneders mobilaftale og et af følgende abonnementer: 4EVERYTHING Premium, 4EVERYTHING Light eller Ekstra Bruger med 2 inkluderede services og få automatisk Upgrade med - så kan du skifte til en endnu nyere model næste år.

Se udvalg her


Ofte stillede spørgsmål om Telia Upgrade


Selvom Telia Upgrade først blev lanceret d. 8.10.2015, har vi valgt, at kunder der har købt en mobil på mobilaftale over 24 måneder på et 4EVERYTHING abonnement fra d. 1.10.2015 også har Telia Upgrade.

Telia Upgrade forudsætter, at der købes en mobil på mobilaftale over 24 måneder, samt at man i hele bindingsperioden har et 4EVERYTHING abonnement.

Telia Upgrade forudsætter, at der købes en mobil på mobilaftale over 24 måneder, samt at man i hele bindingsperioden har et 4EVERYTHING abonnement. Oprettes en mobil uden 4EVERYTHING abonnement, er Telia Upgrade ikke blevet tilføjet ved købet af mobilen.

Nej, Telia Upgrade forudsætter, at der købes en mobil på mobilaftale over 24 måneder på et 4EVERYTHING abonnement. Det er ikke muligt at ændre mobilaftalens varighed, når den først er lavet.

Nej, Telia Upgrade gør, at man kan få slettet sine resterende afdrag efter 12 måneder. Hvis der ingen afdrag er, er der intet at slette.

Nej, det er først muligt at levere sin mobil tilbage, når man har haft Telia Upgrade i 12 måneder fra købet. Selvom Telia Upgrade først blev lanceret d. 8.10.2015, har vi valgt, at kunder der har købt en mobil på mobilaftale over 24 måneder på et 4EVERYTHING abonnement fra d. 1.10.2015 også har Telia Upgrade.

Nej, det er ikke muligt.

Nej, Telia Upgrade forudsætter, at der oprettes en mobil på mobilaftale over 24 måneder.

Udskiftning af din mobil kan kun ske i en af Telias butikker, da standen på den nuværende mobil skal tjekkes.

Alle mobiler købt fra d. 1.10.2015 med et 4EVERYTHING Premium eller 4EVERYTHING Light og mobilaftale over 24 måneder.

Ja. Dog kan vi ikke garantere tidspunkt for levering, da lagerstand og leveringstid endnu ikke er kendt.

Ja, det kan du, med mindre der er slået en flig af glasset.

Nej, desværre. Jailbreaked/routed mobiler svarer til mobiler, der er blevet repareret på et uautoriseret værksted.

Fungerer dit batteri ikke som det skal, skal du gøre brug af din reklamationsret. Efterfølgende vil du kunne gøre brug af Telia Upgrade.

Er din mobil gået i stykker, og har du en mobilforsikring, kan du sende din mobil til reparation. Hver dog opmærksom på, at du har en selvrisiko. Når mobilen er reparereret, kan du gøre brug af Telia Upgrade.

Du kan sende din mobil til reparation på egen regning.

Ja, det kan du godt, men du skal være opmærksom på, at Telia Upgrade frafalder og den nuværende mobilaftale vil køre videre. Du vil også skulle afdrage på din nye mobilaftale.

På din regning vil du have to ekstra linjer. Én hvor vi slutafregner din gamle mobilaftale, og én hvor slutafregningen modregnes igen. Summen af de to linjer giver 0 kr. Derudover vil første afdrag på den nye mobilaftale fremgå.