Telia Upgrade

Telia Upgrade

Upgrade medfølger ikke i abonnementer, der er købt, ændret eller forlænget efter den 3/7-2017. Hvis du har købt dit abonnement før den dato og opfylder de øvrige betingelser, kan du stadig gøre brug af Telia Upgrade næste gang, du skifter mobil.

Upgrade medfølger ikke i abonnementer, der er købt, ændret eller forlænget efter den 3/7-2017. Hvis du har købt dit abonnement før den dato og opfylder de øvrige betingelser, kan du stadig gøre brug af Telia Upgrade næste gang, du skifter mobil.

Med Telia Upgrade kan du skifte telefon hvert år - og behøver ikke vente to år, som det ellers er normalt med mange mobilaftaler. Telia Upgrade er derfor skabt til dig, der sætter stor pris på at være først med den sidste nye mobil - og den nyeste teknologi, der følger med.

Hvad er Telia Upgrade?

Hvad er Telia Upgrade?

Med Telia Upgrade får du friheden til at skifte din gamle mobil ud med en ny efter bare 1 år. Endda helt uden bøvl - og år efter år.

Sådan får du Telia Upgrade

Sådan får du Telia Upgrade

Telia Upgrade var indtil den 3/7-2017 automatisk inkluderet, når du købte en mobil med 24 måneders mobilaftale og et af følgende abonnementer: 4EVERYTHING Premium, 4EVERYTHING Light eller Ekstra Bruger med 2 inkluderede services.

Sådan fungerer Telia Upgrade

Sådan fungerer Telia Upgrade

Efter 1 år kan du i din lokale Telia butik vælge en ny mobil på en 24 måneders mobilaftale. Samtidigt afleverer du den gamle mobil, og vi sletter de resterende måneder på din eksisterende mobilaftale.



Ofte stillede spørgsmål om Telia Upgrade


Upgrade medfølger ikke i abonnementer, der er købt, ændret eller forlænget efter den 3/7-2017. Hvis du har købt dit abonnement før den dato og opfylder de øvrige betingelser, kan du stadig gøre brug af Telia Upgrade næste gang, du skifter mobil.

Selvom Telia Upgrade først blev lanceret d. 8.10.2015, har vi valgt, at kunder der har købt en mobil på mobilaftale over 24 måneder på et 4EVERYTHING abonnement fra d. 1.10.2015 også har Telia Upgrade.

Telia Upgrade forudsætter, at der købes en mobil på mobilaftale over 24 måneder, samt at man i hele bindingsperioden har et 4EVERYTHING abonnement.

Telia Upgrade forudsætter, at der købes en mobil på mobilaftale over 24 måneder, samt at man i hele bindingsperioden har et 4EVERYTHING abonnement. Oprettes en mobil uden 4EVERYTHING abonnement, er Telia Upgrade ikke blevet tilføjet ved købet af mobilen.

Nej, Telia Upgrade forudsætter, at der købes en mobil på mobilaftale over 24 måneder på et 4EVERYTHING abonnement. Det er ikke muligt at ændre mobilaftalens varighed, når den først er lavet.

Nej, Telia Upgrade gør, at man kan få slettet sine resterende afdrag efter 12 måneder. Hvis der ingen afdrag er, er der intet at slette.

Nej, det er først muligt at levere sin mobil tilbage, når man har haft Telia Upgrade i 12 måneder fra købet. Selvom Telia Upgrade først blev lanceret d. 8.10.2015, har vi valgt, at kunder der har købt en mobil på mobilaftale over 24 måneder på et 4EVERYTHING abonnement fra d. 1.10.2015 også har Telia Upgrade.

Nej, det er ikke muligt.

Nej, Telia Upgrade forudsætter, at der oprettes en mobil på mobilaftale over 24 måneder.

Udskiftning af din mobil kan kun ske i en af Telias butikker, da standen på den nuværende mobil skal tjekkes.

Alle mobiler købt fra d. 1.10.2015 med et 4EVERYTHING Premium eller 4EVERYTHING Light og mobilaftale over 24 måneder.

Ja. Dog kan vi ikke garantere tidspunkt for levering, da lagerstand og leveringstid endnu ikke er kendt.

For at kunne gøre brug af Telia Upgrade stilles der følgende krav til mobilens stand:

  • Mobiltelefonen skal være funktionsdygtig.
  • Skærmen må ikke være revnet, smadret eller på anden måde beskadiget.
  • Mobiltelefonen må i øvrigt ikke have skader (f.eks. efter at være tabt), der rækker ud over almindelig brugsslid.
  • Der må ikke være væskeindtrængen/-skade.
  • Mobiltelefonen må ikke være repareret med uoriginale dele.
  • Mobiltelefonen må ikke være låst eller blokeret.
  • Mobiltelefonen må ikke være meldt stjålet.

 

Er din mobil beskadiget kan du få mobilen repareret, inden du gør brug af Telia Upgrade.

Ja, det kan du, med mindre der er slået en flig af glasset.

Er din mobil gået i stykker, og har du en mobilforsikring, kan du sende din mobil til reparation. Hver dog opmærksom på, at du har en selvrisiko. Når mobilen er reparereret, kan du gøre brug af Telia Upgrade.

Du kan sende din mobil til reparation på egen regning.

Fungerer dit batteri ikke som det skal, skal du gøre brug af din reklamationsret. Efterfølgende vil du kunne gøre brug af Telia Upgrade.

Nej, desværre. Jailbreaked/routed mobiler svarer til mobiler, der er blevet repareret på et uautoriseret værksted.

Ja, det kan du godt, men du skal være opmærksom på, at Telia Upgrade frafalder og den nuværende mobilaftale vil køre videre. Du vil også skulle afdrage på din nye mobilaftale.

På din regning vil du have to ekstra linjer. Én hvor vi slutafregner din gamle mobilaftale, og én hvor slutafregningen modregnes igen. Summen af de to linjer giver 0 kr. Derudover vil første afdrag på den nye mobilaftale fremgå.