Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Hvornår bliver min mobil genåbnet?

Det afhænger af, hvorfor din mobil er blevet spærret.

  1. Min mobil er spærret på grund af saldokontrol
    Har du overskredet din saldokontrol, genåbnes din mobil automatisk den 1. i næste måned, hvor en ny regningsperiode starter. Hvis du vil have genåbnet din mobil med det samme, kan du dog vælge at ændre beløbet eller helt fjerne din saldokontrol på din Selvbetjening.
  2. Min mobil er spærret på grund af manglende betaling
    Har du glemt at betale din regning, så genåbnes din mobil først, når vi modtager din betaling. Hvis du indbetaler det skyldige beløb på din Selvbetjening, så åbner vi dit abonnement inden for kort tid
  3. Min mobil er spærret på grund af tyveri
    Har du tyverispærret din mobil, skal du først genåbne dit abonnement, når du tager dit nye SIM-kort i brug. Du kan fjerne tyverispærringen ved at ringe til kundeservice på 80 40 40 30.
  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv