Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Hvordan virker min telefonsvarer?

Når du for første gang ringer til din telefonsvarer på (+45) 28 18 40 00, får du mulighed for at gøre telefonsvareren mere personlig. Her kan du vælge:

  1. Om telefonsvareren skal tale dansk eller engelsk.

  2. Om du vil indtale en personlig hilsen eller bruge en standardhilsen.

  3. Om du vil have en adgangskode. Du kan efterfølgende vælge, at adgangskoden kun skal bruges ved opkald fra andre mobiler end den, som dit sim-kort sidder i.

Når en person efterlader en besked på din telefonsvarer, får du en sms om det. Herefter kan du ringe på 28 18 40 00 for at aflytte beskeden.
 

Hvornår bruges telefonsvaren?

Din telefonsvarer bruges i tilfælde, hvor:

  1. Du har slukket din mobil

  2. Du ikke har dækning

  3. Din mobil har ringet i mere end 15 sekunder. Den tidsgrænse har du dog selv mulighed for at forlænge - se nedenfor.

Hvis du ikke sletter beskederne på din telefonsvarer, bliver de automatisk gemt i fem dage. 
 

* GSM-koder til indstilling af telefonsvarer, er desværre ikke længere muligt på Telias netværk.
 

For at ændre indstillinger for viderestillinger, skal du blot logge på Mit Telia og følge vejledningen nedenfor:
 

  1. Log på Mit Telia
     
  2. Vælg "Abonnement"


     
  3. Vælg "Opkaldsindstillinger"


     
  4. Her kan du ændre alle indstillinger for viderestilling

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv