Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Ofte stillede spørgsmål om Touchpoint

  1. Hvordan sætter jeg viderestilling op i Menuomstilling?
  2. Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer, når vi har Touchpoint?
  3. Kan jeg indtale min egen telefonsvarerbesked på Touchpoint?
  4. Hvordan tilføjer jeg personer i "Kontakter"?
  5. Kan jeg kun se mine kontakter i Touchpoint app'en?
  6. Hvordan aktiverer jeg Menuomstilling?
  7. Kan jeg slette kontakter, der er en del af virksomhedens Touchpoint løsning?
  8. Hvordan indstiller jeg min tilgængelighedsstatus?
  9. Hvordan kan jeg tilføje eller fjerne en administrator i Touchpoint?
  10. Kan man udskifte hvem der er administrator?
  11. Hvordan opsætter jeg Touchpoint?
  12. Hvordan sletter jeg en kontaktperson i Touchpoint?
  13. Hvordan bliver jeg administrator?
  14. Hvad er forskellen på en svargruppe og en menuomstilling?
  15. Hvor downloader jeg Touchpoint appen?
  16. Hvordan ændrer jeg min aktuelle status på Touchpoint Mobil?
  17. Hvordan viderestiller jeg et opkald i Touchpoint?
  18. Hvordan får en svargruppe adgang til sin telefonsvarer?
  19. Hvordan tilføjer jeg ferielukning i Touchpoint?
  20. Hvordan ændrer jeg åbningstider for en svargruppe?
  21. Hvordan aktiverer jeg min Touchpoint-app?
  22. Hvordan viderestiller jeg min mobil, når jeg har Touchpoint?
  23. Hvordan downloader jeg min Touchpoint-app?
  24. Hvordan logger jeg ind og ud af mine svargrupper?
  25. Hvordan logger jeg medlemmer ind og ud af svargrupper?
  26. Hvad er svargruppe?
  27. Hvad er menuomstilling?
  28. Hvordan indstiller jeg åbningstiderne for Menuomstilling?
  29. Hvordan indspiller jeg beskeder i Menuomstilling?
  30. Hvilke muligheder har jeg når jeg indtaler en besked i Menuomstilling?
Vis flere spørgsmål
  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv