Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Ofte stillede spørgsmål om Touchpoint

  1. Kan jeg indtale min egen telefonsvarerbesked på Touchpoint?
  2. Hvordan downloader jeg min Touchpoint-app?
  3. Hvordan sætter jeg viderestilling op i Menuomstilling?
  4. Hvordan aktiverer jeg min Touchpoint-app?
  5. Hvordan ændrer jeg min aktuelle status på Touchpoint Mobil?
  6. Hvordan opsætter jeg Touchpoint?
  7. Hvordan får en svargruppe adgang til sin telefonsvarer?
  8. Hvordan ændrer jeg åbningstider for en svargruppe?
  9. Hvordan kan jeg tilføje eller fjerne en administrator i Touchpoint?
  10. Hvad er menuomstilling?
  11. Hvilke muligheder har jeg når jeg indtaler en besked i Menuomstilling?
  12. Hvordan indstiller jeg min tilgængelighedsstatus?
  13. Hvordan aktiverer jeg Menuomstilling?
  14. Hvad koster Touchpoint?
  15. Kan flere virksomheder dele samme Touchpoint-løsning?
  16. Hvordan sletter jeg en kontaktperson i Touchpoint?
  17. Kan jeg slette kontakter, der er en del af virksomhedens Touchpoint løsning?
  18. Hvordan bliver jeg administrator?
  19. Hvor downloader jeg Touchpoint appen?
  20. Kan jeg få hjælp til opsætning af Touchpoint-løsningen?
  21. Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer, når vi har Touchpoint?
  22. Hvordan tilføjer jeg personer i "Kontakter"?
  23. Kan jeg kun se mine kontakter i Touchpoint app'en?
  24. Hvad er forskellen på en svargruppe og en menuomstilling?
  25. Hvordan viderestiller jeg et opkald i Touchpoint?
  26. Hvordan tilføjer jeg ferielukning i Touchpoint?
  27. Hvordan viderestiller jeg min mobil, når jeg har Touchpoint?
  28. Hvordan logger jeg ind og ud af mine svargrupper?
  29. Hvordan logger jeg medlemmer ind og ud af svargrupper?
  30. Kan man udskifte hvem der er administrator?
  31. Hvad er svargruppe?
  32. Hvordan indstiller jeg åbningstiderne for Menuomstilling?
  33. Hvordan indspiller jeg beskeder i Menuomstilling?
  34. Kan jeg ændre navn på min Menuomstilling?
  35. Hvad er Softphone?
  36. Hvordan kan jeg ændre min aktuelle status på Touchpoint Plus?
  37. Hvordan kan jeg angive en note til kollegaer?
  38. Hvordan kan jeg angive en note til kollegaer, der ringer til mig på Touchpoint?
  39. Hvad er "fremtidig tilstedeværelse" på Touchpoint?
  40. Kan jeg flytte mit nummer til en Touchpoint-løsning?
Vis flere spørgsmål
  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv