
Enterprise support
SUPPORT til Enterprise kunder
Her kan du bl.a. finde hjælp, se dækningskort og udlandspriser.
ER DU ERHVERVSKUNDE?
Som erhvervskunde har du altid adgang til vores Enterprise Support team via dit personlige telefonnummer. Telefonnummeret fremgår af din kontrakt eller det kan oplyses via din Acccout Manager.
ER DU ANSAT I EN VIRKSOMHED?
Er du ansat i en virksomhed skal du henvende dig til den telefoniansvarlige, som kan hjælpe dig.
Er du mindre erhvervskunde og har brug for personlig hjælp, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice på 80 40 40 30.
Hvad har du brug for hjælp til?
Betingelser
Se betingelser for vores erhvervsløsninger her.
Udland
Læs mere om når du bruger din mobil i udlandet.
DÆKNING OG DRIFT
Læs mere om dækning og se driftsinformationer.
Touchpoint
Hjælp til at komme godt i gang med Touchpoint. Du kan også fejlmelde Touchpoint her.
TELIA HOME OFFICE, BREDBÅND OVER DSL, KABEL-TV og FIBER
Mandag–fredag kl. 8–20
Tlf.: 80 10 10 07
ACE SUPPORT OG FEJLMELDING
Se tjekliste og fejlmeld ACE her.