Enterprise support

SUPPORT til Enterprise kunder

Her kan du bl.a. finde hjælp, se dækningskort og udlandspriser.

ER DU ERHVERVSKUNDE?

Som Enterprise kunde, har I adgang til Enterprise Support.
I har fået udleveret et unikt telefonnummer, som I kan benytte. Telefonnummeret fremgår af jeres kontrakt (i servicebeskrivelsen fra Telia).
I kan også skrive til Enterprise Support på mailadressen
Kundeservice-enterprise@telia.dk. Dog skal I være opmærksomme på, at man kun kan skrive til mailadressen, hvis man er registreret som Telefoniansvarlig og har sin mailadresse registreret.

ER DU ANSAT I EN VIRKSOMHED?

Er du ansat i en virksomhed skal du henvende dig til den telefoniansvarlige, som kan hjælpe dig. Du kan ofte hente hjælp via jeres interne IT afdeling, som kan henvende sig til Enterprise Support på vegne af dig. Måske vores Chatbot kan hjælpe.

Er du mindre erhvervskunde og har brug for personlig hjælp, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice på 80 40 40 30.

Hvad har du brug for hjælp til?

Betingelser

Se betingelser for vores erhvervsløsninger her.

Udland

Læs mere om når du bruger din mobil i udlandet.

DÆKNING OG DRIFT

Læs mere om dækning og se driftsinformationer.

Touchpoint

Hjælp til at komme godt i gang med Touchpoint. Du kan også fejlmelde Touchpoint her.

TELIA HOME OFFICE, BREDBÅND OVER DSL, KABEL-TV og FIBER

Mandag–fredag kl. 8–20
Tlf.: 80 10 10 07

ACE SUPPORT OG FEJLMELDING

Se tjekliste og fejlmeld ACE her.