Unified Communication

Mobilomstilling gør arbejdsdagen nemmere

Effektivisér hverdagen for jeres medarbejdere med vores cloudbaserede omstillingsløsning Touchpoint. Enten som en løsning kun til jeres mobiler – eller til jeres smartphones, fastnet, ip-telefoni og omstilling i én samlet løsning.

  • Gør det nemt at omstille opkald
  • Giv kollegaerne overblik
  • Få en brugervenlig app
  • Gør det nemt at omstille opkald
  • Giv kollegaerne overblik
  • Få en brugervenlig app

Hvordan gør Touchpoint en forskel?

Fordele med Touchpoint

For dine kunder:

  • Det er altid en professionel oplevelse at ringe til din virksomhed
  • Via menuomstilling kan dine kunder taste sig til den rigtige afdeling
  • De bliver guidet til, hvornår/hvordan de kan få fat i rette medarbejder
  • Via kalenderintegration får dine kunder at vide, hvornår du er ledig
  • Opkald bliver stillet i kø, når der er optaget.
Fordele med Touchpoint

Det oplever medarbejderne:

  • Fuld fleksibilitet med Touchpoint på mobilen eller via softphone
  • De kan angive status, omstille til kollegaer og logge ind/ud af svargrupper
  • De kan skelne mellem privat- og arbejdsnumre og holde fri, når de har fri
  • Det er nemt at flytte samtaler fra mobil til computer – og omvendt
  • Med drag-and-drop kan samtaler overføres til kollegaer i telefonbogen
  • Kollegaer kan ændre hinandens tilgængelighedsstatus.
Fordele med Touchpoint

Din virksomhed får:

  • Altid professionel håndtering af opkald
  • Hovednummer med velkomstbesked og åbningstider
  • Mulighed for at ændre åbningstider med et enkelt klik i app’en
  • Automatisk telefonsvarer – fx udenfor åbningstid eller ved optaget
  • Menuomstilling, så kunderne kan taste sig til den rigtige afdeling
  • Nedsat svartid – hver afdelings svargruppe deles om svare opkald
  • Fordeling af indkomne opkald kan styres af jeres Touchpoint-admin.
  • Optimering af arbejdsdagen ud fra, hvornår kunderne ringer – vha. statistik over fordeling af indkomne opkald henover døgnet og til forskellige svargrupper.

Se hvilken forskel Touchpoint gør for Leman

Touchpoint anvendes i dag af 800.000 brugere i Norden

i virksomheder med 2 til 18.000 medarbejdere.

Touchpoint App

Prøv Touchpoint på din egen smartphone

Når du har hentet app'en, så vælg 'Prøv app'. Nu er du klar til en demo af Touchpoint.
Kræver nyere version af iOS og Android

Vores to løsninger

Nem og hurtig implementering

Touchpoint

Lige så smart som en smartphone og lige så let at bruge som en app. Med Touchpoint Standard får I bl.a. disse funktioner:

  • Hovednummer med automatisk menuvalg
  • Omstilling
  • Svargruppe med kø og velkomstbesked (maks. 5 i kø)
  • Mobil-app
  • Statusfunktion
  • Statistik
  • Selvbetjening
  • Ren mobilløsning
Udvidet løsning

Touchpoint Experience

Har I behov for udvidede funktioner tilpasset jeres virksomheds behov, er Touchpoint Experience det mest fleksible valg:

  • Valgfri kølængde i svargrupper (der kan være mere end 5 i kø)
  • Integration til MS Teams
  • Optagelse af samtaler
  • Bordtelefon
  • Avanceret statistik
  • Synkronisering med Outlook kalender
  • Hovednummer med automatisk menuvalg
  • Omstilling
  • Svargruppe med kø og velkomstbesked
  • Mobil-app
  • Statusfunktion
  • Mulighed for softphone
  • Selvbetjening

HØR MERE OM TOUCHPOINT

Se hvilken forskel Touchpoint gør for Mazanti-Andersen Advokatpartnerselskab

Brug for hjælp?

Herunder finder I vejledninger, så I kan komme godt i gang med Touchpoint.

Til dig, der er bruger af app'en.

Til dig, der er administrator af app'en.

Til dig, der skal indstille menuomstillingen.

Omstilling og receptionist-funktioner optimerer arbejdsdagen i jeres virksomhed

Med en cloud-baseret omstillingsløsning fra Telia samler I alle de nødvendige receptionistfunktioner i én overskuelig app, som kan bruges af alle virksomhedens medarbejdere. I får et hovednummer med velkomstbesked, automatisk menuvalg, svargruppe med kø, omstilling, mobil-app, statusfunktion, selvbetjening, bordtelefon, avanceret statistik og synkronisering med Outlook kalender.

Med andre ord får I altså alt det, I skal bruge til at varetage alle de opkald, der kommer ind i virksomeheden på en professionel måde. 

Få alt samlet et sted og lad os håndtere jeres omstilling

Med Touchpoint og Touchpoint Experience er alle jeres kabler, alt jeres telefoni og alt, der følger med at have en reception til at omstille opkald, placeret hos os. Vi varetager det hele for jer og sørger for, at jeres kunder altid får en god og professionel oplevelse, når de ringer til jer. 

I kan følge med i det hele på jeres mobil-app og række ud til de kunder, der enten er blevet omstillet. Med vores omstilling får I det hele i én og samme pakke. Uanset hvor jeres medarbejder er, så finder jeres kunde altid frem til den helt rette medarbejder med vores omstilling. 

Det hele er cloud-baseret, så I skal ikke engang opsætte noget på jeres kontor eller hjemme hos jeres medarbejdere. Det er hurtigt at sætte op, og hos Telia hjælper vi allerede hundredevis af erhvervskunder med deres omstilling i hele Norden.