Touchpoint er en skræddersyet løsning, som samler mobiltelefoni, fastnet og IP-telefoni i én samlet cloud-baseret kommunikationsløsning.
Touchpoint Experience effektiviserer den interne og eksterne kommunikation i jeres virksomhed – til gavn for kundetilfredsheden og bundlinjen. Med Touchpoint Experience får I blandt andet mulighed for at omstille eller viderestille kald til de rigtige kollegaer. Og I kan altid se, hvem der er tilgængelig – uanset hvor I befinder jer.
Løsningen til det fleksible arbejdsmarked
I takt med, at flere arbejder hjemme, besøger kunder og rejser i udlandet, stiger behovet for overblik og fleksibilitet i virksomheden. Det er afgørende at kunne trække på hinandens ekspertise, selvom ikke alle er fysisk til stede på kontoret. Touchpoint Experience hjælper jer til at arbejde lige effektivt, hvad enten I er på kontoret, hjemme, på kundebesøg eller på rejse – ingen kald går tabt.
Se hvilken forskel Touchpoint gør for LEMAN
Funktioner i Touchpoint Experience
Har I behov for udvidede funktioner tilpasset jeres virksomheds behov, er Touchpoint Experience det mest fleksible valg:
- Hovednummer med automatisk menuvalg
- Omstilling
- Svargruppe med kø og velkomstbesked
- Mobilapp
- Statusfunktion
- Selvbetjening
- Bordtelefon
- Avanceret statistik
- Softphone
- Synkronisering med Outlook kalender
SKIFT TIL TOUCHPOINT OG OPLEV FORDELENE

Nem implementering
Vi klarer implementeringen af løsningen. Med et dedikeret team sørger vi for, at alting fungerer, og at medarbejderne bliver undervist, så I kan udnytte fordelene med det samme.
Fleksibel løsning
Løsningen ligger i skyen og holdes løbende opdateret. Derfor kan vi tilpasse den præcis til jeres behov, så omkostninger reduceres og I bliver mere effektive
Ingen store investeringer
Ingen overraskelser. Ingen investeringsudgifter og ingen anskaffelse af teknisk udstyr.
Sikker og gennemtestet
Touchpoint er allerede i brug hos flere hundrede virksomheder i hele Nordeuropa.
OPLEV FORDELENE VED TEAMS NÅR I INTEGRERER MED TOUCHPOINT EXPERIENCE

Telias omstillingsløsning Touchpoint Experience kan integreres, så brugernes mobiltelefoner og eksterne telefonnumre bliver en del af Teams. Brugere kan nemt ringe fra mobile apps i Touchpoint Experience eller Teams, eller på sædvanligvis direkte fra mobiltelefonen. Det er også muligt at tilslutte eksterne telefoner samt andre applikationer for at supplere eller erstatte eksisterende telefonsystemer.
VÆLG BRUGERPAKKER FOR HVER ENKELT MEDARBEJDER
En kørende sælger og en kundeservicemedarbejder kan have forskellige behov. Med Touchpoint Experience kan I vælge mellem tre forskellige brugerpakker, så alle medarbejdere får netop de muligheder, de har brug for – og I slipper for at betale for funktioner, som den enkelte medarbejder ikke benytter.
LIMITED
Denne løsning er løsningen for dem, der ikke har behov for det overordnede overblik, men skal kunne registrere, om de er ledige og kan modtage opkald.
SOFT
Denne løsning er til medarbejdere, der dagligt arbejder mest ved skrivebordet med fx salg og support og benytter telefonen meget. De har brug for overblik og kommunikation fra PCen.
SMART
Denne løsning er til medarbejdere på farten, men også oplagt til dem, som arbejder på kontor, men ikke taler mange timer dagligt.
COMBI
Denne løsning er den rigtige løsning for medarbejdere, der ofte er på kundebesøg, men også har mange timer med samtaler fra skrivebordet.
SMART TEAMS
Denne løsning er oplagt til medarbejdere, der benytter Teams som primært arbejdsredskab - særligt fra skrivebordet, men også på mobilen.
Kundeservice på kundens præmisser
Kunderne ønsker hurtig hjælp her og nu, og virksomhedens kundeservice er afgørende for kundetilfredsheden. Derfor er Touchpoint Experience designet med 100% fokus på, at jeres kunder oplever kortere svartider, direkte kontakt til en relevant medarbejder og klar besked om ventetid - også hvis den er kort.

H.W. LARSEN OM TOUCHPOINT EXPERIENCE
"Telia tilbød en pakkeløsning, der betyder, at de har al vores telefoni, alt vores IT, alle vores kabler osv. Og det fungerer rigtig, rigtig godt. Det er noget af den bedste kundeservice, vi har overhovedet i forhold til leverandører."
- Bo Larsen, Administrerende Direktør, H.W. Larsen
Prøv Touchpoint
Udfyld herunder, så kontakter vi dig så du kan prøve Touchpoint i din virksomhed.
Touchpoint Experience optimerer kommunikationen i jeres virksomhed
De fleste virksomheder er ekstremt afhængige af kommunikation både internt og eksternt. Uanset om man er en stor virksomhed, hvor der kan være langt mellem kollegaer, eller om man har behov for effektiv kommunikation med kunder og leverandører, er det vigtigt med en god kommunikationsløsning. Men selvom IT - og teleteknologien er forfinet gennem mange år, er det alligevel sjældent, at virksomheder udnytter teknologiens- og dermed virksomhedens fulde potentiale.
Med Touchpoint Experience fra Telia, får I samlet al telefoni, telefonsvarere og omstilling i én applikation, som er let og intuitiv at bruge for alle. Touchpoint Experience gør hverdagen mere effektiv, og medarbejderne er ikke begrænsede i forhold til hvor de arbejder. Det er ikke vigtigt, om medarbejderen er på kontoret, på farten eller derhjemme, da alle medarbejdere til enhver tid kan se, om pågældende kollega er ledig, og det er hurtigt at viderestille et opkald. Med Touchpoint Experience app’en kan man hurtigt se, hvem der er tilgængelig og selv ændre sin status, hvis man f.eks. skal i møde. Det er også muligt at viderestille sine opkald automatisk eller manuelt samt at melde sig ind og ud af ringegrupper. Touchpoint Experience fra Telia er moderne telefoni til moderne virksomheder. Det kræver intet setup, da det hele er cloud-baseret. Dermed skal I ikke investere i udstyr til omstilling, og I kan blive køreklar på rekordtid. Telias Touchpoint Experience er gennemtestet, stabilt og bygget på en prisvindende teknologi. Touchpoint er i brug hos flere hundrede virksomheder i Norden.