Privat Erhverv

Menu

Abonnementer
Telefoni
Mobilabonnementer Teams telefoni Fastnet Tale fra DK til EU World-pakken
Internet
5G Internet Ny Mobilt bredbånd Bredbånd Medarbejderbredbånd Ekstra datakort
Streaming til dit abn.
C More Viaplay Spotify
Mobiler
Populært
Arbejdstelefoner iPhone 14-serien Ny Galaxy X Cover 5 Enterprise edt. Ny Samsung Galaxy S23-serien Ny
Mobiler
Alle mobiler Apple Samsung OnePlus Google Sony Motorola Xiaomi
Tilbehør
Alt tilbehør Skærmbeskyttelse Covers Høretelefoner Opladere og kabler Smartwatches Højttalere
Udvalgte
Apple Watch Serie 8 Ny Apple Watch
Løsninger
Telefoni
Omstilling SIP Trunk telefoni ACE kontaktcenter
Internet, netværk og sikkerhed
Managed Firewall MPLS SD-WAN
Øvrige løsninger
Wholesale Internet of Things (IoT) Crowd Insights
Find butik
Kontakt
Kontakt os
Ny kunde? Bliv ringet op Allerede kunde? Kontakt support
Hjælp
Brug for hjælp
Kontakt support Op til 20 medarbejdere Over 20 medarbejdere

Log ind

Vælg mellem Mit Telia Erhverv og Telia Selvbetjening Erhverv.

Vælg selvbetjening

 

Touchpoint Experience

Touchpoint er en skræddersyet løsning, som samler mobiltelefoni, fastnet og IP-telefoni i én samlet cloud-baseret kommunikationsløsning.

 
Touchpoint Experience effektiviserer den interne og eksterne kommunikation i jeres virksomhed – til gavn for kundetilfredsheden og bundlinjen. Med Touchpoint Experience får I blandt andet mulighed for at omstille eller viderestille kald til de rigtige kollegaer. Og I kan altid se, hvem der er tilgængelig – uanset hvor I befinder jer.

Løsningen til det fleksible arbejdsmarked

I takt med, at flere arbejder hjemme, besøger kunder og rejser i udlandet, stiger behovet for overblik og fleksibilitet i virksomheden. Det er afgørende at kunne trække på hinandens ekspertise, selvom ikke alle er fysisk til stede på kontoret. Touchpoint Experience hjælper jer til at arbejde lige effektivt, hvad enten I er på kontoret, hjemme, på kundebesøg eller på rejse – ingen kald går tabt.

Se hvilken forskel Touchpoint gør for LEMAN 

Funktioner i Touchpoint Experience

Har I behov for udvidede funktioner tilpasset jeres virksomheds behov, er Touchpoint Experience det mest fleksible valg:

  • Hovednummer med automatisk menuvalg
  • Omstilling
  • Svargruppe med kø og velkomstbesked
  • Mobilapp
  • Statusfunktion
  • Selvbetjening
  • Bordtelefon
  • Avanceret statistik
  • Softphone
  • Synkronisering med Outlook kalender
Få et uforpligtende tilbud
SKIFT TIL TOUCHPOINT OG OPLEV FORDELENE

Nem implementering
Vi klarer implementeringen af løsningen. Med et dedikeret team sørger vi for, at alting fungerer, og at medarbejderne bliver undervist, så I kan udnytte fordelene med det samme.

Fleksibel løsning
Løsningen ligger i skyen og holdes løbende opdateret. Derfor kan vi tilpasse den præcis til jeres behov, så omkostninger reduceres og I bliver mere effektive

Ingen store investeringer
Ingen overraskelser. Ingen investeringsudgifter og ingen anskaffelse af teknisk udstyr.

Sikker og gennemtestet
Touchpoint er allerede i brug hos flere hundrede virksomheder i hele Nordeuropa.

OPLEV FORDELENE VED TEAMS NÅR I INTEGRERER MED TOUCHPOINT EXPERIENCE

Telias omstillingsløsning Touchpoint Experience kan integreres, så brugernes mobiltelefoner og eksterne telefonnumre bliver en del af Teams. Brugere kan nemt ringe fra mobile apps i Touchpoint Experience eller Teams, eller på sædvanligvis direkte fra mobiltelefonen. Det er også muligt at tilslutte eksterne telefoner samt andre applikationer for at supplere eller erstatte eksisterende telefonsystemer.

Læs mere
VÆLG BRUGERPAKKER FOR HVER ENKELT MEDARBEJDER

En kørende sælger og en kundeservicemedarbejder kan have forskellige behov. Med Touchpoint Experience kan I vælge mellem tre forskellige brugerpakker, så alle medarbejdere får netop de muligheder, de har brug for – og I slipper for at betale for funktioner, som den enkelte medarbejder ikke benytter.

LIMITED

Denne løsning er løsningen for dem, der ikke har behov for det overordnede overblik, men skal kunne registrere, om de er ledige og kan modtage opkald.

SOFT

Denne løsning er til medarbejdere, der dagligt arbejder mest ved skrivebordet med fx salg og support og benytter telefonen meget. De har brug for overblik og kommunikation fra PCen.

SMART

Denne løsning er til medarbejdere på farten, men også oplagt til dem, som arbejder på kontor, men ikke taler mange timer dagligt.

COMBI 

Denne løsning er den rigtige løsning for medarbejdere, der ofte er på kundebesøg, men også har mange timer med samtaler fra skrivebordet.

SMART TEAMS

Denne løsning er oplagt til medarbejdere, der benytter Teams som primært arbejdsredskab - særligt fra skrivebordet, men også på mobilen.

Kundeservice på kundens præmisser

Kunderne ønsker hurtig hjælp her og nu, og virksomhedens kundeservice er afgørende for kundetilfredsheden. Derfor er Touchpoint Experience designet med 100% fokus på, at jeres kunder oplever kortere svartider, direkte kontakt til en relevant medarbejder og klar besked om ventetid - også hvis den er kort.

H.W. LARSEN OM TOUCHPOINT EXPERIENCE

"Telia tilbød en pakkeløsning, der betyder, at de har al vores telefoni, alt vores IT, alle vores kabler osv. Og det fungerer rigtig, rigtig godt. Det er noget af den bedste kundeservice, vi har overhovedet i forhold til leverandører."
- Bo Larsen, Administrerende Direktør, H.W. Larsen

Prøv Touchpoint

Udfyld herunder, så kontakter vi dig så du kan prøve Touchpoint i din virksomhed.

Tak for din henvendelse! Vi kontakter dig inden længe

Touchpoint Experience optimerer kommunikationen i jeres virksomhed

De fleste virksomheder er ekstremt afhængige af kommunikation både internt og eksternt. Uanset om man er en stor virksomhed, hvor der kan være langt mellem kollegaer, eller om man har behov for effektiv kommunikation med kunder og leverandører, er det vigtigt med en god kommunikationsløsning. Men selvom IT - og teleteknologien er forfinet gennem mange år, er det alligevel sjældent, at virksomheder udnytter teknologiens- og dermed virksomhedens fulde potentiale.

Med Touchpoint Experience fra Telia, får I samlet al telefoni, telefonsvarere og omstilling i én applikation, som er let og intuitiv at bruge for alle. Touchpoint Experience gør hverdagen mere effektiv, og medarbejderne er ikke begrænsede i forhold til hvor de arbejder. Det er ikke vigtigt, om medarbejderen er på kontoret, på farten eller derhjemme, da alle medarbejdere til enhver tid kan se, om pågældende kollega er ledig, og det er hurtigt at viderestille et opkald. Med Touchpoint Experience app’en kan man hurtigt se, hvem der er tilgængelig og selv ændre sin status, hvis man f.eks. skal i møde. Det er også muligt at viderestille sine opkald automatisk eller manuelt samt at melde sig ind og ud af ringegrupper. Touchpoint Experience fra Telia er moderne telefoni til moderne virksomheder. Det kræver intet setup, da det hele er cloud-baseret. Dermed skal I ikke investere i udstyr til omstilling, og I kan blive køreklar på rekordtid. Telias Touchpoint Experience er gennemtestet, stabilt og bygget på en prisvindende teknologi. Touchpoint er i brug hos flere hundrede virksomheder i Norden.

  1. Telia
  2. Erhverv
  3. Produkter
  4. Touchpoint
  5. Touchpoint Experience
Mobilabonnementer Mobilt bredbånd Bredbånd til virksomheder Home Office
Tilbud til din virksomhed Arbejdstelefoner Mobiler iPhone 14-serien Tilbehør
SIP Trunk Telefoni Internet of Things (IoT) Managed Firewall Omstilling ACE Kontaktcenter Crowd Insights MPLS
Mit Telia Support Udlandspriser Dækning og drift Skriv til os Betingelser - større virksomhed Betingelser - mindre virksomhed
Presse og nyheder Sustainability Karriere Tilmeld nyhedsbrev 5G
Logo

© Telia Danmark
Head Office, Danmark
Ørestads Boulevard 45
2300 København S

Privatlivsinformation
Cookieinformation
Cookieindstillinger