Erhvervspriser i udlandet

Se herunder hvad det som erhvervskunde hos Telia koster at ringe fra, og modtage opkald i, de enkelte lande samt sende sms/mms og bruge data.

Priser i udlandet

I lande, der ikke er på listen herunder, anbefaler vi at anvende lokalt wi-fi for bedst mulig dækning.

Vælg land:

Priser i

Servicekvalitet

Hvis Telia i henhold til Aftalen skal levere roaming giver Telia dig i EU/EØS adgang til de roamingtjenester, som du bruger indenlandsk (tale, sms, mobildata) og som leveres af besøgende operatører i EU/EØS-landene, og kvaliteten heraf vil være den samme eller bedre, end den som Telia leverer til dig indenlandsk (ved kvalitet forstås f.eks. hastighed, ventetid, tilgængelighed).

Du skal dog være opmærksom på, at i visse EU/EØS-lande kan tjenester, som leveres af bestemte operatører, blive leveret på mindre gunstige vilkår på grund af de objektive teknologiske muligheder, dvs. tilgængeligheden af visse teknologier (for eksempel fordi den samme generation af net, f.eks. 4G, 5G ikke er tilgængelig), dækning, krav til sikring af netværksintegritet eller variation på grund af eksterne faktorer (f.eks. topografi).

Hvis afvigelserne i kvaliteten af tjenesterne hos operatøren i det besøgte land er betydelige i forhold til de parametre, der er fastsat i Aftalen med dig (f.eks. afviger fra den annoncerede eller maksimale hastighed), og det i væsentlig grad påvirker din brug af specifikke tjenester (f.eks. kan store netværksbelastninger bremse datatransmission i stor skala, blokere videostreaming og afbryde interaktive tjenester), beder vi dig kontakte Telia i overensstemmelse med vores almindelige kontaktprocedure, og vi vil herefter undersøge situationen.