Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Ofte stillede spørgsmål om CLOUD

  1. Kan jeg indtale min egen telefonsvarerbesked på Touchpoint?
  2. Hvordan sætter jeg viderestilling op i Menuomstilling?
  3. Hvordan aktiverer jeg min Touchpoint-app?
  4. Hvordan viderestiller jeg min mobil, når jeg har Touchpoint?
  5. Hvordan aktiverer jeg Menuomstilling?
  6. Hvordan bliver jeg administrator?
  7. Hvordan ændrer jeg min aktuelle status på Touchpoint Mobil?
  8. Hvordan indstiller jeg åbningstiderne for Menuomstilling?
  9. Hvilke muligheder har jeg når jeg indtaler en besked i Menuomstilling?
  10. Hvordan får en svargruppe adgang til sin telefonsvarer?
  11. Hvordan tilføjer jeg ferielukning i Touchpoint?
  12. Hvordan ændrer jeg åbningstider for en svargruppe?
  13. Hvordan downloader jeg min Touchpoint-app?
  14. Hvordan kan jeg tilføje eller fjerne en administrator i Touchpoint?
  15. Kan man udskifte hvem der er administrator?
  16. Hvad er menuomstilling?
  17. Hvordan kan jeg angive en note til kollegaer, der ringer til mig på Touchpoint?
  18. Hvordan bestiller jeg Touchpoint?
  19. Hvordan opsætter jeg Touchpoint?
  20. Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer, når vi har Touchpoint?
  21. Hvordan sletter jeg en kontaktperson i Touchpoint?
  22. Hvordan tilføjer jeg personer i "Kontakter"?
  23. Kan jeg slette kontakter, der er en del af virksomhedens Touchpoint løsning?
  24. Kan jeg kun se mine kontakter i Touchpoint app'en?
  25. Hvad er forskellen på en svargruppe og en menuomstilling?
  26. Hvor downloader jeg Touchpoint appen?
  27. Hvordan viderestiller jeg et opkald i Touchpoint?
  28. Hvordan indstiller jeg min tilgængelighedsstatus?
  29. Hvordan logger jeg ind og ud af mine svargrupper?
  30. Hvordan logger jeg medlemmer ind og ud af svargrupper?
  31. Hvad er svargruppe?
  32. Hvordan indspiller jeg beskeder i Menuomstilling?
  33. Kan jeg ændre navn på min Menuomstilling?
  34. Hvad er Softphone?
  35. Kan jeg få hjælp til opsætning af Touchpoint-løsningen?
  36. Hvordan kan jeg ændre min aktuelle status på Touchpoint Plus?
  37. Hvordan kan jeg angive en note til kollegaer?
  38. Hvad er "fremtidig tilstedeværelse" på Touchpoint?
  39. Kan jeg flytte mit nummer til en Touchpoint-løsning?
  40. Er det muligt at få statistik fra Touchpoint?
Vis flere spørgsmål
  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv