Mistet mobil

Mistet mobil

Mistet Mobil

Hvis du har mistet din mobil eller mobiltbredbånd, er det vigtigt at få spærret det tilhørende simkort, så andre ikke kan misbruge abonnementet.

 

Spærring af SIM-kort

Du spærrer selv for simkortet, ved at ringe på 80 40 40 30 og følg instruktionen. Du kan ringe alle døgnets timer. Bemærk at du ikke kan spærre dit simkort ved at sende en e-mail.

Prisen for genåbning er 79,20 uden moms.

 

Bestilling af nyt SIM-kort

Kontakt Telia Erhverv Kundeservice, hvis du skal bruge et nyt SIM-kort. Det er kun tegningsberettiget i virksomheden, der kan bestille og aktivere SIM-kort.

Prisen for aktivering af nyt SIM-kort er 79,20 uden moms.

 

En spærring er ikke en opsigelse

Et abonnement bliver ikke automatisk opsagt, når SIM-kortet er spærret. Der vil stadig blive opkrævet abonnementet for nummeret i spærrings perioden.

 

Regler og hæftelse

Vi henviser til Telias standardbetingelser, hvis du vil vide mere omkring regler og hæftelse ved tyveri og bortkomst af SIM-kort.
Læs mere her