Kontaktcenter

Mindre ventetid. Høj tilgængelighed. Bedre kundeservice.

Se filmen

Mindre ventetid. Høj tilgængelighed. Bedre kundeservice.

Se filmen

Fremtidens kontaktcenter. I dag.
Gør det nemt at prioritere ressourcerne i kontaktcenteret i forhold til belastningen. Minut for minut. Time for time.

Saml al jeres kundekontakt i én løsning


Telefoni

Gør det nemt for kontaktcenteret at håndtere opkald via IVR, ring jeres kunder op ved hjælp af Callback og optimer telemarketingkampagner med CallGuide Campaign

Chat

Chat gør det muligt for agenterne at dele links og oplysninger her og nu. Dialogen bliver automatisk gemt og agenterne kan have flere chatsessioner i gang på samme tid

Social

Blogs, Facebook, Twitter og andre mødesteder på internettet er kommet for at blive og vil få en stor indvirkning på, hvordan jeres firma/organisation opfattes af markedet.

E-mail

Med CallGuide kan I sørge for, at kundernes e-mails automatisk bliver fordelt blandt ledige agenter i kundeservice - ligesom telefonopkald.

SMS

I CallGuide bliver SMS-beskeder fra kunder konverteret til e-mails, der bliver videresendt til de agenter, der kan hjælpe kunderne til at blive viderestillet til selvbetjening eller en agent, der har de relevante færdigheder.

Fax

CallGuide-fax er en cloud-baseret tjeneste til afsendelse og modtagelse af faxer. Indgående faxer konverteres til e-mails og videredirigeres til den agent, der har de rigtige kompetencer.

Online

I CallGuide er alle kontaktkanaler – både websites, apps, Facebook og Twitter - samlet i ét værktøj. Det giver jer mulighed for at have agenter klar til at besvare spørgsmål online, når kunderne har behov for det.

Opgaver

Opgaver eller ‘Work items' er meddelelser om arbejdsopgaver, der skal udføres af en agent. Med Telia CallGuide Workitem kan agenterne modtage meddelelser om de arbejdsopgaver, der skal løses i kontaktcenteret.

Mere om CallGuide


Administration og drift

Administration og drift

Få det totale overblik over kontaktcenteret, med mulighed for gå ned i specifikke detaljer.

Intelligent og intuitivt

Intelligent og intuitivt

CallGuide er opbygget af intelligente og intuitive funktioner - en fordel for både kontaktcenteret og kunderne.

Al kundekontakt på én platform

Al kundekontakt på én platform

Saml kontakt fra telefon, SMS, e-mail, fax, video, web, chat og sociale medier i én integreret løsning.

Bliv klogere med vores whitepapers om kontaktcentre


Nyhed!

Kundeservice-trends

Nyhed!

Mød kunden det rigtige sted

Nyhed!

Lad stemmen gøre arbejdet

Nyhed!

Den digitale jungletromme

Nyhed!

Den optimale kundeservice

Københavns kommune – enklere borgerservice

Med CallGuide har Københavns kommune fået mulighed for at samle alle kanaler og kundebetjeningsværktøjer på ét sted. Ønsket var at kunne arbejde på en smartere måde, til gavn for byens borgere.  Borgerne skal opleve en forenklet og sammenhængende service.

Se filmen

Med CallGuide har Københavns kommune fået mulighed for at samle alle kanaler og kundebetjeningsværktøjer på ét sted. Ønsket var at kunne arbejde på en smartere måde, til gavn for byens borgere.  Borgerne skal opleve en forenklet og sammenhængende service.

Se filmen

Hør mere om optimering af dit kontaktcenter


Hent materialet om CallGuide fra Telia Erhverv