Telia CallGuide værktøjer

Telia CallGuide værktøjer

Med værktøjerne i CallGuide har I mulighed for at forbedre oplevelsen - både for kunder og agenter. Det er fremtidens kontaktcenter - I dag.

Med værktøjerne i CallGuide har I mulighed for at forbedre oplevelsen - både for kunder og agenter. Det er fremtidens kontaktcenter - I dag.

I er sikret god kvalitet med CallGuide

Smart FAQ ved brug af CallGuide Answer:
Med en intelligent selvlærende informationskilde kan I hurtigt og fejlfrit søge efter oplysninger. Her kan være forskellige versioner af det samme svar afhængigt af målgruppe, sprog og medie.

Sikker kontaktstyring ved hjælp af elektronisk underskrift:
Afslut aftaler hurtigt og effektivt med elektronisk underskrift. Den sikre proces kan overvåges i realtid.

Optag opkald med CallGuide Recording:
Ved at overvåge og optage telefonopkald kan I genbruge de vellykkede opkald, når I oplærer nye agenter. De gemte opkaldsoptagelser kan også sikre korrekt dokumentation.

I er sikret god kvalitet med CallGuide

Sikker og hurtig proces til elektroniske dokumenter

Som bekræftelse på en aftale mellem virksomheden og kunden, kan et elektronisk dokument være en fordel. Her kan kunden gennemlæse dokumentet online og underskrive det ved hjælp af en digital underskrift. Dokumentet er herefter en juridisk bindende aftale, der automatisk lagres sammen med resten af kundens historik.

Christina Ramberg, professor i civilret, taler, i videoen, herunder på engelsk om de juridiske aspekter ved elektroniske kontrakter.

Med elektronisk underskrift i CallGuide kan I effektivisere virksomhedens arbejdsprocesser med dokumenter. Uanset om det gælder salg, forsyninger eller servicekontrakter.

Fordele ved elektronisk underskrift:

  • Mindre papirarbejde og lavere administrationsomkostninger
  • Mindre risiko for fejl og færre fortrudte indkøb.

 

Elektronisk underskrift med CallGuide understøtter designet af dine dokumentprocesser:

  • Automatisk dokumenthåndtering med overvågning fra A-Z
  • Send et link til dokumentet via e-mail, chat eller SMS
  • Start den individuelle kontraktproces på websiden
  • Benyt en tablet til at underskrive ved det personlige møde
  • Sikker underskrift med f.eks. mobilbank-id
  • Al historik bliver lagret med et dokumentationsdokument.
Sikker og hurtig proces til elektroniske dokumenter

CallGuide Answer giver jer intelligent FAQ

CallGuide Answer er en intelligent webbaseret cloudtjeneste til spørgsmål og svar. CallGuide Answer består af en agentportal, et redigeringsværktøj og en grænseflade til webintegration. Her kan I oprette artikler med spørgsmål og svar i forskellige versioner og til forskellige målgrupper og medier. Et svar kan ses både i en intern og en ekstern version på op til fem forskellige sprog.

I Telia CallGuide Answer bliver svarene analyseret, så hitraten for korrekte svar øges over tid. Den selvlærende "vidensbase" giver både kunder og agenter mulighed for at besvare spørgsmål. Og systemet registrerer, hvordan forskellige brugere udtrykker sig, om der er nøgleord og hvor der bliver stillet spørgsmål f.eks. fra en bestemt webside.
I statistikken kan I se, hvor mange gange et bestemt spørgsmål eller et svar er blevet vist. Administrator kan til enhver tid tilføje forskellige informationer til CallGuide Answer, som agenterne kan se og bruge i kontakten med kunderne. 

Den del, der vises på jeres webside, indeholder de samme funktioner og de samme spørgsmål og svar. Der kan I også angive kontaktmuligheder med oplysninger om, hvornår kunden kan forvente et svar f.eks. ved at vise køstatus i kontaktcenteret.

Fordele ved CallGuide Answer

  • Fælles FAQ-base for alle kanaler
    • Giver hurtig adgang til det rigtige svar på det rigtige tidspunkt

Gør det nemt at overvåge og optage opkald

Med Telia CallGuide Recording kan I optage opkald til dokumentation, oplæring og supervision. Optagelse af indgående opkald sker via CallGuide IVR Gateway IVR. Eller med CallGuide Dialer forbundet via en SIP-protokol, hvis det er i forbindelse med kampagneopkald.
Har I behov for at søge efter agenter, opkald og optagelser sker det via et webprogram, så I nemt og hurtigt kan optage vigtige opkald.

Fordele ved Telia CallGuide Recording:

  • Overvåg opkald mellem agenter og kunder
  • Gem opkald i forbindelse med forretningsaftaler eller rådgivning
  • Oplær nye agenter optimalt ved at optage og afspille opkald
  • Øg muligheden for at spore trusselsopkald

Hør om fordelene ved elektronisk underskrift

Ressourcestyring

Få hjælp til planlægningen
Det handler om at optimere ressourcerne i kontaktcenteret på den bedste måde. Telia CallGuide kan integreres med systemer til planlægning af vagtskemaer via åbne grænseflader, men der er også forhåndsoprettede forbindelser til f.eks. Teleopti.

Unified Communications

Find hurtigt frem til den rigtige medarbejder med CallGuide Unifinder
I Telia CallGuide bliver kundernes opkald, e-mails, chat osv. automatisk sendt videre til de agenter, der bedst kan håndtere henvendelsen. Men det kan alligevel ske, at der er behov for at viderestille en kunde til en anden medarbejder. Det hjælper CallGuide Unifinder med – nemt og hurtigt.

For hurtigt at finde den relevante person eller en gruppe kollegaer kan agenten bruge CallGuide Unifinder. Det er et værktøj, der på en gang søger blandt CallGuide-agenter i CallGuides adressebog. Og hvis det er konfigureret i et system, som f.eks. til meddelelser om tilstedeværelse heriblandt Marvin, firmakataloger eller i såkaldte Unified Communications-systemer, f.eks. Microsoft Lync.

CallGuide Unifinders søgefunktion dækker hele virksomheden og kan søge i flere systemer ad gangen. Oplysninger om tilstedeværelse hentes fra OCS (Microsoft Office Communications Server eller Microsoft Lync Server), virksomhedens AD (Active Directory) og Telia CallGuide.