Om Spotify

Om Spotify

Vi stopper salget af Spotify

Vi har desværre måttet stoppe salget af Spotify, da vi ikke har kunnet nå til enighed med musikstreamingtjenesten om en forlængelse af vores kontrakt. Kunder som allerede har Spotify igennem Telia Erhverv forsætter.

Hvis du endnu ikke har aktiveret dit Spotify, så skal det aktiveres inden den 27. marts 2024.

Spørgsmål og svar vedr. salgsstop af Spotify

Jeg er Telia Erhverv-kunde, hvad sker der med mit Spotify-abonnement?

Kunder som allerede har Spotify igennem Telia Erhverv forsætter.

Hvordan aktiverer jeg min Spotify efter den 27. marts 2024?”

Hvis du har Spotify i dit abonnement, men endnu ikke har aktiveret det. Er det vigtigt at du gør inden den 27. marts 2024, da det efter denne dato ikke længere vil være muligt.

Du aktiverer Spotify på Mit Telia.

Kan jeg opsige Spotify?

Ja. Alle kunder vil kunne se deres Spotify-abonnement i selvbetjening, og have mulighed for at opsige deres service.

Hvad sker der med mit Spotify hvis jeg opsiger mit Telia abonnement?

Hvis du opsiger dit abonnement hos Telia opsiges dit Spotify automatisk. Du vil forsat kunne benytte Spotify Free versionen, men du mister Premium funktionaliteterne.