spar 25 arbejdsdage om året med Unified Communication

spar 25 arbejdsdage om året med Unified Communication

Touchpoint fra Telia Erhverv samler mobiltelefoni, fastnet, ip-telefoni og omstilling i en nem og overskuelig løsning, der sikrer en nemmere og mere effektiv hverdag.

Touchpoint fra Telia Erhverv samler mobiltelefoni, fastnet, ip-telefoni og omstilling i en nem og overskuelig løsning, der sikrer en nemmere og mere effektiv hverdag.

Sådan fungerer det

En undersøgelse viser at virksomheder i gennemsnit kan spare 3 arbejdstimer om dagen, hvilket svarer til 1.000 kr. om dagen. Se hvor mange arbejdsdage du kan spare i vores test nederst på siden.

Fordele ved en Unified Communication-løsning


Nem implementering

Vi klarer implementeringen af løsningen. Med et dedikeret team sørger vi for, at alting fungerer. Og at jeres medarbejdere bliver undervist, så I kan udnytte alle fordelene med det samme.

Fleksibel løsning

Da løsningen ligger i skyen holdes den løbende opdateret og er derfor mulig at skalere ud fra Jeres behov. Dette sikrer Jer en omkostningseffektiv drift.

Ingen store investeringer

Ingen overraskelser. Ingen investeringsudgifter og ingen anskaffelse af teknisk udstyr.

Sikker og gennemtestet

Løsningen er allerede i brug hos flere hundrede virksomheder i hele Nordeuropa.

Få en mere effektiv hverdag – skift til en UC løsning


Ikke alle behov er ens, og det er vigtigt, at jeres UC løsning er tilpasset jeres behov og størrelse. Hvad enten I har brug for en enkel løsning eller en skræddersyet løsning. Vi er klar til at finde den helt rigtige løsning til jer.

Touchpoint

Touchpoint

Bruger I næsten udelukkende smartphones? Så skal I overveje Touchpoint. Alt styres fra en smart app, som har alle de praktiske funktioner, I skal bruge. Det er en stor hjælp og gør hverdagen mere effektiv for alle.

Touchpoint Flex

Touchpoint Flex

Som navnet siger, får I her en fleksibel løsning. I bestemmer selv, hvilke services og moduler løsnigen skal indeholde. F.eks. mobil, softphones og fastnet – eller kun nogle af de tre? Med Touchpoint Flex får I en skræddersyet løsning, som I nemt kan skrue op eller ned for efter behov. 

Touchpoint Plus

Touchpoint Plus

Her er løsningen til de lidt større virksomheder. Vi har sammensat tre færdige løsninger. Fra den enkle standard løsning til den store og udvidede løsning med et modul til receptionisten. Klik og find den størrelse, der passer jer!

Sådan fungerer Unified Communication

Se film

Modernisér din virksomhed med Unified Communication


De fleste danske virksomheder, er ekstremt afhængige af kommunikation både internt og eksternt. Om man er en stor virksomhed, hvor der potentielt kan være langt mellem kollegaer, eller om man har behov for effektiv kommunikation med kunder og leverandører, er det vigtigt med en god kommunikationsløsning.

Men selvom it - og teleteknologien er forfinet gennem mange år, er det alligevel sjældent, at virksomheder udnytter teknologiens- og dermed deres fulde potentiale. Eksempelvis er det de færreste, der har en samlet mobil- og fastnetløsning, hvilket vil sige, at omstillingen mister overblikket over hvem der er tilgængelig – og hvorhen et opkald skal viderestilles til. Det koster både tid og penge, og kan potentielt skade virksomhedens omdømme hos kunderne, hvis de oplever knas i kommunikationen.

Vi har spurgt over 600 danske virksomheder med +50 ansatte om deres nuværende teleløsning. Hvor meget frihed og fleksibilitet løsningen giver, og om medarbejderne vil få en mere effektiv hverdag ved at opdatere til en ny, moderne UC-løsning.

Resultatet viser at de adspurgte virksomheder i gennemsnit kan spare over 3 arbejdstimer hver dag. Det svarer til 1.000 kr. om dagen. Eller hele 25 arbejdsdage i gennemsnit hvert år!

 

Besparelserne bygger på en gennemsnitsbetragtning af 600 danske virksomheders svar i en test om deres interne kommunikation. Virksomhederne har i gennemsnit 65 ansatte. Svarene og den sparede tid er holdt op imod Danmarks Statistiks gennemsnitlige timepris på 315 kr.

Telefoni, voicemail og omstilling i én intuitiv applikation

Med Unified Communication fra Telia, får I samlet al telefoni, voicemail og omstilling i én applikation, som er let og intuitiv at bruge for alle. Unified Communication gør hverdagen mere effektiv, og medarbejderne er ikke ligeså begrænsede i forhold til hvor og hvornår de arbejder. Det er så at sige mindre relevant, om medarbejderen er på kontoret, på farten eller derhjemme, da alle medarbejdere til enhver tid kan se, om pågældende kollega er ledig og hurtigt viderestille et opkald. Yderligere er der med Unified Communication frie muligheder i forhold til antal numre, den enkelte medarbejder har – og hvilket nummer der vises. Dermed kan en medarbejders personlige mobiltelefon sagtens fungere som arbejdstelefon, uden at kunder kan se vedkommendes private telefonnummer.

Med appen Telia Touchpoint og Unified Communication, kan man hurtigt se, hvem der er tilgængelig og selv ændre sin status, hvis man f.eks. skal i møde. Det er også muligt at viderestille sine opkald automatisk eller manuelt, samt at melde sig ind og ud af div. ”ringegrupper”.

Unified Communication fra Telia er moderne telefoni til moderne virksomheder. Det kræver intet setup, da det hele er cloud-baseret. Dermed skal I ikke investere i hardware, og I kan blive køreklar på rekordtid. Telia Touchpoint som Unified Communication-løsning i virksomheden er gennemtestet, stabilt og bygget på en prisvindende teknologi.

Unified Communication-teknologi er i brug hos flere hundrede virksomheder i Norden. Kontakt Telia Erhverv i dag, og få indblik i, hvad det kan gøre for jer.

Kontakt mig om Unified Communications-løsninger fra Telia


Er du kunde hos Telia Erhverv?