Hyppigt stillede spørgsmål til Touchpoint

Hyppigt stillede spørgsmål til Touchpoint

Find svarene her.

Find svarene her.

Tilbage til Touchpoint

Touchpoint-løsningen


Prisen afhænger af hvilken Touchpoint løsning I har behov for og vælger. Touchpoint koster således fra 49 kr. ekskl. moms pr. måned pr. bruger og kan vælges som en inkluderet service i standard mobilabonnementerne.  

Nej, en Touchpoint-løsning registreres på virksomhedens CVR-nummer. Og der kan kun oprettes én Touchpoint-løsning pr. CVR-nummer.

Ja, det er muligt at flytte både mobil- som fastnetnumre til de fleste funktioner i en Touchpoint løsning.

Det er let. Ring til Telia kundeservice på tlf. 80 40 40 30, så hjælper vi jer godt på vej.

Opsætning af Telia Touchpoint


Før Touchpoint bliver aktiveret, er det muligt at tilpasse løsningen til behovene i din virksomhed. Det sker let via den brugervenlige Adminweb-funktion i Telias selvbetjeningsportal.

Ja, Telia tilbyder hjælp til opsætning af Touchpoint for 495 kr. ekskl. moms. Dette dækker en løsning med op til 5 svargrupper, 2 menuomstillinger og et ubegrænset antal brugere. 

Administrator


Ved oprettelse af en Touchpoint-løsning vælges ét mobilnummer, der skal tildeles administratorrettighederne.

Ja, det er altid muligt at ændre administrator via Adminweb og i princippet kan alle brugere være administrator på samme Touchpoint løsning.

Smartphone og Touchpoint-appen


Det er den lille app på alle medarbejdernes smartphones, der gør de fleste af Touchpoints funktioner mulige. Men har I medarbejdere, der foretrækker en klassisk mobil, så kan de sagtens deltage i f.eks. svargrupper eller få omstillet opkald. 

Præcis som alle andre apps. Den enkelte medarbejder downloader selv i den appbutik, der passer til deres smartphone. Touchpoint er klar i både App Store til iPhone og i Google Play til Android-telefoner.

Touchpoint app i App Store - for IOS (kræver iOS 8.0).

Touchpoint app i Google Play - for Android (kræver 4.4).

Telefonsvarer


Ja, og det er muligt direkte via appen. Det er også muligt at uploade lydfiler via Adminweb.

Services


Svargrupper bruges til at fordele opkald til en gruppe af medarbejdere f.eks. i en supportfunktion. Menuomstilling dirigerer opkald til en svargruppe eller medarbejder via menuvalg – f.eks. “Tryk 1 for support, Tryk 2 for…”.

En softphone er et stykke software, som installeres på en pc eller Mac, og som får den til at fungere som en telefon.

En softphone kræver installation på PC eller en Mac samt et headset.

En Softphone er et software, der gør det muligt at bruge en pc eller Mac som telefon via et headset. Naturligvis med Touchpoint som omdrejningspunkt. ”Receptionist” er en softphone med ekstra funktioner, der blandt andet gør det endnu nemmere at omstille opkald til andre brugere af Touchpoint – og på den måde tage rollen som virksomhedens receptionist. Både Softphone og ”Receptionist” er tilkøb til Touchpoint.

 

Ja, det er muligt at tilkøbe et modul til Touchpoint, der giver adgang til omfattende statistik.

Ja, på dansk og engelsk.

Touchpoint-programmet gør det let at overføre rapporter til Excel, hvor du kan se data for opkald, opringninger og besvarede/viderestillede opkald. 

Fandt du ikke det du ledte efter?

Fandt du ikke det du ledte efter?

Du kan altid kontakte os og få hjælp til din Touchpoint-opsætning.

Du kan altid kontakte os og få hjælp til din Touchpoint-opsætning.

Kontakt kundeservice