Forsikring til mobiler og tablets

Forsikring til mobiler og tablets

Med Telia Forsikring er din og dine medarbejderes mobiltelefon og tablet i trygge hænder, hvis uheldet er ude.

Med Telia Forsikring er din og dine medarbejderes mobiltelefon og tablet i trygge hænder, hvis uheldet er ude.

Når du køber mobil eller tablet hos Telia, har du med Telia Forsikring mulighed for at sikre dig imod skader som f.eks. en smadret skærm. Er uheldet ude sørger vi for, at din mobil eller tablet bliver så god som ny igen - og i de fleste tilfælde får du den retur efter kun fem arbejdsdage.

Forsikringen dækker:

Forsikringen dækker:

• Pludselig og uventet skade opstået pga. en udefrakommende begivenhed knyttet til et skadestidspunkt. F.eks. skærmbrud og væskeskade
• Dækker i hele verden
• Dækker altid mobilens eller tablet’ens fulde værdi

Forsikringen dækker ikke:

Forsikringen dækker ikke:

• Dækker ikke tyveri og bortkomst af enhver art, herunder glemte eller forlagte produkter
• Dækker ikke ekstraudstyr og tilbehør. F.eks. oplader, batterier og høretelefoner
• Dækker ikke garantiskader og kosmetiske skader. F.eks. ridser og buler

Hvis uheldet er ude


Anmeld skaden:

1. Anmeld skaden hurtigst muligt til vores forsikringspartner, Gjensidige. Klik her for at anmelde skaden. Du skal logge ind med NemID.

2. Find din forsikring ved Gjensidige ved at indtaste telefonens IMEI-nummer eller telefonnummeret fra produktets købskontrakt. Du kan finde telefonens IMEI-nummer ved at åbne app'en "Telefon" (gælder både Android og iOS) for at få nummertastaturet frem og derefter taste *#06# på tastaturet.

3. Udfyld din skadesanmeldelse så detaljeret som muligt. Herefter skal du bekræfte skadesanmeldesen. Hvis skaden er dækningsberettiget, modtager du inden for få minutter en tilbagemelding med et skadesnummer.

 

Aflevering og selvrisiko:

4. Medbring det oplyste skadesnummer, når du afleverer din mobil eller tablet i en Telia butik. Butikken sørger for at sende den til værkstedet. Inden din mobil eller tablet sendes til reparation, skal der betales selvrisiko i butikken. Der er en selvrisiko på 350 kr. eller 400 kr. alt efter prisen på din mobil eller tablet.

5. Du kan også selv oprette en reparation her på telia.dk. Det er nemt, og vi betaler portoen. Du kan oprette din reparation her: https://dst.telia.com/online/dk

 

Afhentning:

6. Du kontaktes, når din mobil eller tablet er klar til afhentning i din Telia butik. I de fleste tilfælde tager det under 8 dage at få din telefon eller tablet lavet.

7. Såfremt butikken har en lånetelefon til rådighed, kan du låne en telefon af butikken, mens din egen er på værksted.

 

Betingelser for Telia forsikring

Bliv kontaktet af en rådgiver