Mobilomstilling gør arbejdsdagen nemmere

Mobilomstilling gør arbejdsdagen nemmere

Effektivisér hverdagen for dine ansatte vha. mobilomstilling og giv dine kunder en bedre kundeservice.

Tilkøb Touchpoint for kun 50 kr./md. 

Effektivisér hverdagen for dine ansatte vha. mobilomstilling og giv dine kunder en bedre kundeservice.

Tilkøb Touchpoint for kun 50 kr./md. 

Se hvordan

Tilfredse kunder er en god forretning.

Touchpoint giver overblik, så jeres kunder hurtigt får hjælp, fordi I kan omstille direkte fra mobilen.

Det giver nye muligheder for at arbejde overalt.

Sådan virker Touchpoint

Se filmen

Derfor skal vælge Touchpoint


NEMT AT OMSTILLE ET OPKALD

Listen over kollegaer og deres status er en af de mange nyttige funktioner i Touchpoint. Her er det let at se, hvem der er klar til at tage imod en kunde. Og nemt at omstille opkaldet til en ledig kollega. På den måde får jeres kunder en god service.

SVARGRUPPER SIKRER EN GOD KUNDEOPLEVELSE

Jeres kunder har fortjent hurtig service. Også når en af jeres medarbejdere er optaget. Opret en svargruppe med medarbejdere inden for et bestemt område – f.eks. teknisk support. Så tager de hinandens opkald og sikrer en god kundeoplevelse.

GIV KOLLEGAERNE OVERBLIK

Et enkelt tryk på ”Møde”, ”Frokost” eller ”Syg”. Så er kollegaerne ajour. Alle, der ringer forgæves til en medarbejder, får også klar besked. Touchpoint fortæller nemlig, hvornår medarbejderen igen er ledig. Det er god service.

NEM OPSÆTNING

Tilpas svargrupperne på farten. Eller indstil åbningstiderne til en kommende helligdag på vej til lufthavnen. Touchpoint er altid lige ved hånden. Også for dem, der har administratorrollen. De kan nemlig styre de fleste indstillinger direkte i appen.

Touchpoint findes i to versioner

Smartphone løsning

Smartphone, fastnet og softphone løsning

Sådan virker Touchpoint


Funktioner for medarbejderen

BRUGER

I udvalgte mobilabonnementer er dette produkt en valgfri service. Inkluderer en mobil-app, hvor det er nemt at angive status, omstille til kollegaer og logge ind og ud af svargrupper. Som administrator af jeres Touchpoint-løsning får du i app’en mulighed for at justere indstillinger som f.eks. åbningstider og velkomsthilsen.

FASTNET

Tilvælg og få mulighed for at skelne mellem privat- og arbejdsnummer. Dermed er det muligt at have forskellige åbningstider for henholdsvis mobil- og fastnetnummer.

SOFTPHONE

Vælg softphone til og ring op og tag imod samtaler via din pc. Du har mulighed for selv at vælge, om du vil svare på mobil eller pc. Og det er muligt at flytte samtaler fra pc til mobil eller omvendt.

RECEPTIONIST

Tilvælg en softphone med udvidede funktioner til effektivt at håndtere indkommende opkald til virksomheden. Brugervenlig drag-and-drop funktion til at overføre samtaler til kollegaer i telefonbogen. Mulighed for at ændre tilgængelighedsstatus på kollegaer.

Funktioner for virksomheden

SVARGRUPPE

Giv en afdeling deres egen svargruppe, så de samarbejder om at besvare indkommende opkald til afdelingen. Det reducerer svartiden og giver en mere professionel kundeoplevelse. Administrator på Touchpoint-løsningen kan opstille regler for, hvordan indkommende opkald skal fordeles til afdelingens medarbejdere.

MENUOMSTILLING

Giver mulighed for at oprette en talesvarsmenu, hvor kunden selv kan vælge den ønskede funktion i virksomheden. Der er mulighed for at oprette op til 6 menuvalg. Menuomstilling er velegnet til at dirigere indkommende opkald til forskellige svargrupper.

STATISTIK

Afhængig af hvilken løsning I har valgt, kan I få statistik på hvordan de indkomne opkald til virksomheden er fordelt. F.eks. henover døgnet eller til forskellige svargrupper. Dermed kan virksomheden optimere sin bemanding med henblik på at give en god kundeoplevelse.

EKSTRANUMMER

Hvis du har flere numre, du gerne vil have tilknyttet din Touchpoint løsning, kan du tilkøbe et ekstranummer, der viderestiller til en svargruppe eller menuomstilling. Et ekstranummer kan være et fastnetnummer eller mobilnummer afhængig af hvilken Touchpoint løsning du har valgt.

Support til Touchpoint

Support til Touchpoint

Guides og videoer til at komme godt i gang.

Guides og videoer til at komme godt i gang.

Se guides

Kontakt mig om Touchpoint


Er du kunde hos Telia?
Ja
Nej