Crowd Insights

Crowd Insights for retail

Digital konverteringslogik til den fysiske butik

  • Find de rette kunder
  • Find nye lokationer
  • Opdag mønstre
  • Find de rette kunder
  • Find nye lokationer
  • Opdag mønstre

Få indsigt ved at analysere og forstå menneskers bevægelse gennem placeringsdata, og brug den til at guide kritiske forretningsbeslutninger om købekraft, butikssammenligning og kampagnepåvirkning.

Mangler I nøjagtige og relevante indsigter til at øge omsætningen?

Telia Crowd Insights viser bevægelsesmønstre baseret på anonymiserede og aggregerede mobilitetsdata

Ved at bruge anonymiserede og aggregerede mobilitetsdata fra vores mobilnetværk kan crowd movement-mønstre identificeres.
De hjælper jer med at forstå adfærdsmønstrene hos de besøgende i jeres forretninger – og lige så vigtigt – dem der ikke besøger jer. I får også indsigt i, hvor de besøgende rejser til og fra, samt hvordan tendensen varierer afhængigt af tid, sæson og vejrforhold.

Vi kan også tilbyde jer mere detaljerede WiFi- data, der giver jer indsigt i, hvordan de besøgende bevæger sig i jeres butikker.

Få overblik med dashboards fra Crowd Insights

Planlæg og tag beslutninger

Optimér butiksomsætningen

Find nye lokationer

Sammenlign med konkurrenterne

Identificér nye områder og kundepotentiale

Få demografisk overblik

Mål kampagnernes virkning

3 gode grunde til at vælge Crowd Insights for retail

Placer jeres virksomhed, hvor jeres kunder er

Når i beslutter, hvor I vil placere en ny butik eller virksomhed, er den vigtigste overvejelse, hvor jeres kunder er. Telia Crowd Insights gør det nemt at finde lokationer ved at anvende indsigten fra dashboards til at sammenligne på tværs.

Find de rette kunder til den rette pris

Med faktuel optælling af besøgende, leverer Telia Crowd Insights stærke argumenter, som kan bruges i forhandling med udlejerne om lejeforhold og betingelser.

Optimer jeres marketing og butikkens performance

Indsigt i, hvor de besøgende kommer fra, og hvor de bevæger sig hen efter et besøg, giver jer mulighed for at identificere tendenser og nye målgrupper, samt områder for at optimere marketing og kampagner.

Sådan har andre virksomheder anvendt Crowd Insights for retail

Case

Data til pop-ud detailhandel

Ændringen i detailadfærden – fra at gå på opdagelse i fysiske butikker til at lægge varer i indkøbskurven i en webshop – har ført til, at stadig flere detailhandlende inden for e-handel har bevæget sig ind på pop-up markedet for at møde kunderne i den fysiske verden. Da investeringer i pop-up butikker er stigende, bliver det endnu vigtigere at kunne stole på data, når de rigtige forretningsbeslutninger skal træffes.

Case

Finsk detailkæde bruger Crowd Movement-data til at få mere udbytte af deres reklamer

HalpaHalli er en finsk familievirksomhed med 35 butikker. For at maksimere investeringsafkastet på deres katalog-annoncer bruger de Telia Crowd Insights. Med denne kan de afdække crowd movement-mønstre, og se hvem deres kunder er, og hvor de kommer fra.

Case

Shoppingcentret Rajalla bruger crowd movement-analyse til at finde ud af, hvor deres kunder kommer fra

Shoppingcentret Rajalla, der ligger på grænsen til Finland og Sverige, er et af de største centre i Lapland. De bruger Telia Crowd Insights til at få en bedre forståelse af, hvor deres kunder kommer fra, og hvilke typer kampagner der appellerer til dem.

CASE

Naughty BRGR bruger crowd data til at vælge placering til deres restauranter

Naughty BRGR har otte restauranter i Finland samt en serie af produkter i supermarkederne. Da de skulle finde de bedste steder at placere nye restauranter, henvendte de sig til Telia Crowd Insights for at se, hvor de ville få den bedste forrentning af deres investering.

Få personlig rådgivning

Få personlig rådgivning

Få rådgivning om den rette løsning til netop din virksomhed. Skriv dine kontaktinformationer - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Vi beskytter personlig integritet

Servicen er baseret på anonymiseret og aggregeret data, genereret af TeliaCompany’s mobile netværk. Der anvendes udelukkende gruppebaseredebevægelsesmønstre, og data er irreversibelt anonymiseret, hvilket betyder, at enkeltindivider ikke kan identificeres. Al personlig information fjernes, ogløsningen er i fuld overensstemmelse med Persondataforordningen (GDPR).

Crowd Insights

Få øje på mønstrene. Vil I vide, hvor mennesker opholder sig, hvordan de bevæger sig, og hvor de tager hen? Med Crowd Insights kan vi hjælpe jer med at tage datadrevne beslutninger om alt fra byplanlægning og trafikstyring til afholdelse af events.