Menu

Mobil
Internet
TV & streaming
Tilbehør
Find butik Hjælp
Kurv
TELIA FORDELE

Forsikring til din mobil og tablet

Med Telia Forsikring er din mobil og tablet i trygge hænder, hvis uheldet er ude.
Når du køber mobil eller tablet hos Telia, har du med Telia Forsikring mulighed for at sikre dig imod skader som f.eks. en smadret skærm.
Er uheldet ude sørger vi for, at din mobil eller tablet bliver så god som ny igen - og i de fleste tilfælde får du den retur efter kun fem arbejdsdage.

Gode grunde til at købe forsikring

Så er dine enheder dækket ind

Forsikringen træder i kræft ved købsdato

Du er dækket i hele verden

Produktinformation (IPID-ark)

Vær opmærksom på, at du kan være dækket af anden forsikring.
Selvrisiko, erstatnings- og afskrivningsregler kan være forskellige.

Hvad dækker min forsikring?

Forsikringen dækker:
Pludselig og uventet skader, F.eks. skærmbrud og væskeskade
I hele verden - Altid mobilens eller tablet’ens fulde værdi
Ubegrænset antal skader

Forsikringen dækker ikke:
Tyveri og bortkomst, herunder glemte eller forlagte produkter
Ekstraudstyr og tilbehør. F.eks. oplader, batterier og høretelefone
Garantiskader og kosmetiske skader. F.eks. ridser og buler

Hvad koster min forsikring

Du kan tilkøbe Telia forsikring når du køber dit Telia mobilabonnement eller dit mobile bredbåndsabonnement. Du finder Telia forsikring som en tilkøbsmulighed i købsflowet og prisen vil afhænge af, hvilken enhed og model du køber. Priserne for Telia forsikring starter fra 49 kr./md.

Produktpris  Pris pr. mdr. Selvrisiko
< 4.000 kr. 49 kr. 299 kr.
4.000 - 8.000 kr. 89 kr. 499 kr.
> 8.000 kr. 119 kr. 699 kr.

Er uheldet er ude?

Er udheldet ude og du skal gøre brug af din mobil eller tablet forsirking, skal du først oprette en skadesanmeldelsen til vores forsikingspartner. Herefter skal din mobil/tablet enten afleveres i en Telia butik (husk medbringe det oplyste skadesnummer), eller du kan oprette en reperation på vores hjemmeside. Du kan læse flere deltager nedenfor, under spørgsmålet 'Hvårdan gør jeg brug af min forskikring?'.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor og hvordan køber jeg forsikring hos Telia?

Mobilforsikring kan tilkøbes til dit Telia mobilabonnement. Du finder Telia forsikring som en tilkøbsmulighed i købsflowet. Prisen afhænger af, hvilken mobil du køber.

Forsikring til tablet kan tilkøbes til dit mobile bredbåndsabonnement. Du finder Telia forsikring som en tilkøbsmulighed i købsflowet. Prisen afhænger af, hvilken tablet du køber.

Vær opmærksom på, at du kan være dækket af anden forsikring.
Selvrisiko, erstatnings- og afskrivningsregler kan være forskellige.

Hvordan anmelder jeg forsikringsskade?

Sådan anmelder du en skade:

1. Anmeld skaden hurtigst muligt til vores forsikringspartner, Gjensidige. Klik her for at anmelde skaden. Du skal logge ind med NemID.

2. Find din forsikring ved Gjensidige ved at indtaste telefonens IMEI-nummer eller telefonnummeret fra produktets købskontrakt. Du kan finde telefonens IMEI-nummer ved at åbne app'en "Telefon" (gælder både Android og iOS) for at få nummertastaturet frem og derefter taste *#06# på tastaturet.

3. Udfyld din skadesanmeldelse så detaljeret som muligt. Herefter skal du bekræfte skadesanmeldelsen. Hvis skaden er dækningsberettiget, modtager du inden for få minutter en tilbagemelding med et skadesnummer.

Hvordan gør jeg brug af min forskikring?

Sådan gør du brug af din forsirking:

Anmeld skaden
1. Anmeld skaden hurtigst muligt til vores forsikringspartner, Gjensidige. Klik her for at anmelde skaden. Du skal logge ind med NemID.

2. Find din forsikring ved Gjensidige ved at indtaste telefonens IMEI-nummer eller telefonnummeret fra produktets købskontrakt. Du kan finde telefonens IMEI-nummer ved at åbne app'en "Telefon" (gælder både Android og iOS) for at få nummertastaturet frem og derefter taste *#06# på tastaturet.

3. Udfyld din skadesanmeldelse så detaljeret som muligt. Herefter skal du bekræfte skadesanmeldelsen. Hvis skaden er dækningsberettiget, modtager du inden for få minutter en tilbagemelding med et skadesnummer.

Aflevering og selvrisiko
4. Medbring det oplyste skadesnummer, når du afleverer din mobil eller tablet i en Telia butik. Butikken sørger for at sende den til værkstedet.

5. Du kan også selv oprette en reparation her på telia.dk. Det er nemt, og vi betaler portoen. Du kan oprette din reparation her.

Inden din mobil eller tablet sendes til reparation, skal der betales selvrisiko i butikken. Du kan se beløbet på din selvrisiko i dine forsikringsbetingelser.

Afhentning
6. Du kontaktes, når din mobil eller tablet er klar til afhentning i din Telia butik. I de fleste tilfælde tager det kun fem arbejdsdage at få din telefon eller tablet lavet.

7. Såfremt butikken har en lånetelefon til rådighed, kan du låne en af butikken, mens din egen er på værksted.

Hvilket forsikringsselskab er det igennem?

Vi samarbejder med Gjensidig. Du kan læse mere om forsikringsproduktet i produktetarket og om forsirkingsbetingelserne her.

Hvad er selvrisikoen?

Selvrisikoen varierer af prisen på udbedring af skaden og vil blive opkrævet at den sikrede.

Pris inkl. moms Selvrisiko:

  • Kr. 0 – 4.000: Kr. 299
  • Kr. 4.001 – 8.000: Kr. 499
  • Kr. 8.001 – 13.000: Kr. 699
  • Læs mer om forsikrings og selvrisiko i betingelserne.
Vis flere
Hvad er dækningsperiode?

Forsikringen træder i kraft for dato af køb af forsikringen, som fremgår af certifikatet/købsaftalen. 

hvordan klager jeg over en skadesbehandlingen

Skulle det mod forventning ske at du er utilfreds med forsikringsdækningen kan du kontakte Forsikringsgiver, Gjensidig.

Ved indgivelse af klage benyttes et særligt klageskema, der kan rekvireres hos Ankenævnet for Forsikring, Anker Heegaards Gade 2, 1572 København V, tlf.: 33 14 89 00. Konflikter vedrørende forsikringsaftalen kan indbringes for de danske domstole. Dansk ret er gældende for forsikringsaftalen.

SKAL VI HJÆLPE?

Lad os rådgive jer til den rigtige løsning

Hos Telia har vi løsninger til dig, der bor alene – og til jer, der er mange under samme tag. Har du spørgsmål til, hvilken løsning der bedst matcher dit eller familiens behov, er vi altid klar til at hjælpe.

Ring til os, eller kig forbi en af vores 31 butikker landet over.

Til jeres måde at leve på

Abonnement

Mobil

Abonnement

Internet

Abonnement

TV & streaming

  1. Fordele
  2. Telia Forsikring