Privat
Small Business
Løsninger til virksomheder med under 20 ansatte. Small Business
Enterprise
Virksomheder og organisationer med 20 eller flere ansatte. Enterprise
Wholesale
Få adgang til Telias mobilnetværk og VoIP-netværk. Wholesale

Menu

Abonnementer
Mobil
Mobilabonnementer Familieabonnementer Børneabonnement
Internet & tv
Bredbånd Mobilt bredbånd Tv
Fordele
Telia Tirsdag Spar på Spotify Premium Family Services
Mobiler
Udvalg
Alle mobiler Top 10 Tilbud Samsung Galaxy S21 Ny
Populære mærker
Apple Samsung OnePlus Alle
Fordele
Telia Recycle Telia Tirsdag
Tablets
Udvalg
Alle tablets Tilbud
Populære mærker
Apple Samsung Lenovo Alle
Fordele
Telia Recycle Telia Tirsdag
Tilbehør
Udvalg
Alt tilbehør Apple Watch Højtalere Høretelefoner Gaming Covers Routere
Populære mærker
Apple JBL Harman Kardon PanzerGlass B&O
Google iDeal of Sweden eStuff Sony PanzerGlass
Find butik Hjælp

Log ind


  • Mit Telia oversigt
  • Mine regninger
  • Mit forbrug
  • Mine fordele

Har du ikke en konto? Opret dig nu

Opsigelse af abonnement

Vi er rigtig glade for alle vores kunder her i Telia, og vi vil meget nødigt undvære dig. Derfor vil vi gerne have, at du kontakter os hvis du oplever problemer eller ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Vi vil nemlig altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer og imødekomme dig.

Passer dit abonnement ikke til dig mere?

Dine behov har måske ændret sig. Det forstår vi godt. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan tage en snak om hvilken løsning, der vil passe bedst til dig

Skal du flytte?

Ønsker du at opsige dit bredbåndsabonnement grundet flytning, kan vi undersøge om det er muligt at flytte dit internet med til din nye adresse. Ring til os og oplys din nye adresse.

Har du en udfordring til os?

Du har måske modtaget et godt tilbud fra et andet selskab. Det vil vi rigtig gerne prøve at matche. Ring og fortæl os hvad du er blevet tilbudt, så vil vi forsøge at finde en løsning, så vores samarbejde kan fortsætte.

Skal vores veje alligevel skilles?

Ønsker du alligevel at opsige dit mobil abonnement, kan du logge på din selvbetjening via dette link og klikke på Opsig abonnement. Flytter du din løsning til et andet selskab, opsiges dit abonnement automatisk.

Det praktiske

Hos Telia har du 30 dages opsigelsesvarsel fra det tidspunkt, du opsiger dit abonnement. Det vil sige, at der går 30 dage fra, vi modtager din opsigelse, til opsigelsen træder i kræft. Opsiger du dit abonnement d. 15. august, ophører det derfor først d. 15. september og du vil modtage sidste regning med betalingsfrist 1. oktober. I dette eksempel bliver du selvfølgelig kun opkrævet for 15 dage i august. Har du en afdragsordning via Telia Delbetaling, fortsætter den som hidtil.

  1. Telia
  2. Kundeservice
  3. Opsigelse
Mobilabonnementer Mobilt bredbånd Bredbånd Telia TV
Mobiler Tablets Samsung Galaxy S21 iPhone 12 iPhone SE Guides til opsætning af mobiler og tablets
Mit Telia Udlandspriser Dækning og drift Hastighedstest Guide til opsætning af bredbånd Quicksupport Butikker og åbningstider
Om Telia Danmark Presse og nyheder 5G Sustainability Karriere Betingelser Tilmeld nyhedsbrev
Logo

© Telia Danmark
Head Office, Danmark
Holmbladsgade 139
2300 København S

Privatlivsinformation
Cookieinformation
Cookieindstillinger