Menu

Mobil
Internet
TV & streaming
Tilbehør
Find butik Netværk Hjælp
Kurv

Opsig nemt dit nuværende bredbånds­abonnement, når du skifter til Telia

Du kan nemt opsige din nuværende bredbåndsforbindelse, når du skal skifte til Telia. Du sender blot en mail med din opsigelse til din nuværende udbyder. Det er vigtigt, at du sender en mail i stedet for at ringe - så har du nemlig den nødvendige dokumentation på din opsigelse.

Sådan gør du

Nedenfor finder du en mail, som du kan kopiere, udfylde og sende til din nuværende udbyder. Du finder også mailadresser på de forskellige udbydere, som du kan sende til. Ring endelig til vores Kundeservice på 80 40 40 40, hvis vi skal hjælpe dig.

Send mail

Kopier teksten nedenfor ind i tekstfeltet i din mail.

Kære [indsæt navnet på din udbyder]

Jeg vil gerne opsige mit internetabonnement hurtigst muligt – og samtidig sige nej tak til reklamer fremover.

Mit navn: [indsæt dit fulde navn]

Min adresse: [indsæt din adresse]

Kundenummer: [indsæt dit kundenummer og/eller ordrenummer]

Tak for hjælpen – jeg ser frem til jeres bekræftelse.

Med venlig hilsen
[Indsæt dit fulde navn]


Husk

Når du har sendt din opsigelse, skal du huske at vende tilbage til bestillingssiden for at godkende din ordre

  1. Kundeservice
  2. Skift internetudbyder