Kontakt kundeservice

Kontakt kundeservice

Har du brug for hjælp kan du finde svar på vores hjælpe sider og undgå svartid eller anvende en af kontaktmulighederne, du finder herunder.

Har du brug for hjælp kan du finde svar på vores hjælpe sider og undgå svartid eller anvende en af kontaktmulighederne, du finder herunder.

Undgå ventetid - find selv svaret


Har du spørgsmål?

Du kan under "hjælp" finde svar på ofte stillede spørgsmål. Siderne opdateres løbende.

Spørgsmål til din mobilregning?

Har du spørgsmål til din mobilregning, så klik her.

Har du spørgsmål til din bredbåndsregning

Har du spørgsmål til din bredbåndsregning kan du finde hjælp her.

Kontakt kundeservice


Kontakt kundeservice

Klik på "Ring til os" for telefonisk henvendelse. Her finder du Telia kundervice åbningstider.

Spørg på Facebook

Vores kundeserviceteam sidder klar til at besvare dine spørgsmål.

Skriv til os

Du kan også skrive til os. Vi besvarer din henvendelse indenfor 5 hverdage.

Hvornår har vi travlt?


 

Rød - lang ventetid kan forekomme
Gul - længere ventetid kan forekomme
Grøn - kortere ventetid er meget sandsynligt

Ring eller skriv til direktøren for kundeservice

Ring eller skriv til direktøren for kundeservice

Hjælp os med at blive endnu bedre. Vores kundeservicedirektør sidder klar ved telefonen hver tirsdag mellem kl. 9 og 11 for at lytte til din ris eller ros. Ring til ham på 80 40 12 33 eller skriv til ham på mail.

Hjælp os med at blive endnu bedre. Vores kundeservicedirektør sidder klar ved telefonen hver tirsdag mellem kl. 9 og 11 for at lytte til din ris eller ros. Ring til ham på 80 40 12 33 eller skriv til ham på mail.