Din faktura

Din faktura

Generelt om betaling

Som kunde hos Telia har du forskellige valgmuligheder for fakturering. Du kan vælge mellem automatisk kortbetaling, betalingsservice, elektronisk faktura eller girokort. Er du allerede Telia-kunde, kan du altid skifte din betalingsform på selvbetjeningen

Automatisk kortbetaling

0 kr./md.
Dine fakturaer bliver automatisk betalt hver måned ved, at Telia trækker fakturabeløbet fra dit betalingskort.
Du vil altid modtage en e-mail og sms med fakturabeløbet inden vi trækker beløbet.
Fakturaen bliver lagt tilgængelig for dig på selvbetjeningen.
Du kan tilmelde dine fakturaer til automatisk kortbetaling på selvbetjeningen.

Betalingsservice

9,75 kr./md.
Din faktura betales automatisk og til tiden.
Betalingen fremgår af din betalingsoversigt fra BS hver måned.
Du kan altid se din udspecificerede faktura på selvbetjeningen.
Du kan tilmelde dine fakturaer til BS via din Netbank eller ved personlig henvendelse i din bank.
For at tilmelde dine fakturaer til BS, skal du bruge nedenstående oplysninger:

BS gr. nr.: 03508064
Debitor gr. nr.: 00003
Kundenummer: (det finder du i din abonnementsaftale, som du modtog i en e-mail i forbindelse med oprettelsen af din bredbåndsforbindelse).

Elektronisk faktura

0 kr./md.
Du modtager hver måned en e-mail og en sms, når din elektroniske faktura er tilgængelig på selvbetjeningen.
Du finder dine elektroniske fakturaer på selvbetjeningen.
Du kan betale din faktura via netbank, på posthuset eller i banken – ligesom når du betaler et almindeligt indbetalingskort.
Du kan også betale på din selvbetjening med betalingskort (Dankort og Visa/Dankort).

Indbetalingskort (giro)

49 kr./md.
Du modtager dine fakturaer med posten som girokort.
Girokortet kan du betale i din bank, på posthuset eller på din netbank.

Generelt om din faktura

Telia Bredbånd, bredbåndstelefoni og tv bliver faktureret månedligt.

Abonnement faktureres forud, forbrug bagud. Din faktura er delt op i 5 kategorier: Bredbånd, Telefoni, Tv, Installation, Support og Diverse.

Følg dit forbrug og se din faktura

Fuld specifikation af fakturaen, såsom perioder, gebyrer og opkaldsspecifikationer, kan ses på selvbetjeningen. Her kan du se eventuelle udeståender, forfaldsdato, registrerede betalinger og følge dit forbrug. Du har også mulighed for at betale din faktura med betalingskort (Dankort og Visa/Dankort) på selvbetjeningen.

Se din faktura på Selvbetjeningen

1. I dette hjørne har vi angivet dit kundenummer, og du kan også se, hvornår fakturaen skal være betalt.

2. På fakturaspecifikationen kan du bl.a. se den periode fakturaen dækker, fakturanummer samt produkter og priser. Abonnement og eventuelle services betaler du forud, og forbrug på bredbåndstelefoni betaler du bagud. Har du benyttet bredbåndstelefoni, kan du altid se opkaldsspecifikationen på selvbetjeningen.

3. Her finder du den samlede pris til betaling. Beløbene er både angivet eksklusiv moms og inklusiv moms.