Forsikring til din mobil og tablet

Forsikring til din mobil og tablet

Med Telia Forsikring er din mobiltelefon og tablet i trygge hænder, hvis uheldet er ude.

Med Telia Forsikring er din mobiltelefon og tablet i trygge hænder, hvis uheldet er ude.

Når du køber mobil eller tablet hos Telia, har du med Telia Forsikring mulighed for at sikre dig imod skader som f.eks. en smadret skærm.
Er uheldet ude sørger vi for, at din mobil eller tablet bliver så god som ny igen - og i de fleste tilfælde får du den retur efter kun fem arbejdsdage.

Mobilforsikring

Mobilforsikring

Kan vælges som en af de valgfri services, der er inkluderet i abonnementerne 4SURE Premium, 4EVERYTHING Light, 4EVERYTHING Premium og Ekstra brugere med services. Vælger du et andet abonnement, kan du tilkøbe Mobilforsikring for 99 kr./md.

Forsikring til tablet

Forsikring til tablet

Kan vælges som en af de valgfri services, der er inkluderet i abonnementerne 4LIFE FULL, 4LIFE Premium og 4LIFE Premium Plus. Vælger du et andet abonnement, kan du tilkøbe forsikringen for 99 kr./md.

Forsikringen dækker:

Forsikringen dækker:

• Pludselig og uventet skade opstået pga. en udefrakommende begivenhed knyttet til et skadestidspunkt. F.eks. skærmbrud og væskeskade
• Dækker én skade per år regnet fra ikrafttrædelsesdato
• Dækker i hele verden
• Dækker altid mobilens eller tablet’ens fulde værdi

Forsikringen dækker ikke:

Forsikringen dækker ikke:

• Dækker ikke tyveri og bortkomst af enhver art, herunder glemte eller forlagte produkter
• Dækker ikke ekstraudstyr og tilbehør. F.eks. oplader, batterier og høretelefoner
• Dækker ikke garantiskader og kosmetiske skader. F.eks. ridser og buler

Hvis uheldet er ude


Sådan anmelder du en skade:

1. Du skal hurtigst muligt anmelde skaden til vores forsikringspartner Mondux på tlf. 70 27 27 27 – tast 2 - 1. Åben alle hverdage 9-16.

2. Er skaden dækningsberettiget får du oplyst et skadenummer, du skal oplyse samtidig med aflevering af mobiltelefon eller tablet i din Telia-butik.

3. Du modtager kort tid herefter besked om indbetaling af selvrisiko inden reparation igangsættes.

4. Du kontaktes, når din mobil eller tablet er klar til afhentning i din Telia-butik.

Er der tale om en garantisag, skal du henvende dig i din Telia-butik.

 

Se mere: