Om TeliaSonera

Om TeliaSonera

TeliaSonera leverer netværksadgang og telekommunikations-tjenester, som hjælper erhvervslivet og private til at kunne kommunikere på en enkel, effektiv og miljøbevidst måde.

TeliaSonera leverer netværksadgang og telekommunikations-tjenester, som hjælper erhvervslivet og private til at kunne kommunikere på en enkel, effektiv og miljøbevidst måde.

Vores styrke er kombineret af internationale og lokale kræfter, hvilket gør os unikke og giver os mulighed for at levere kundeoplevelser i verdensklasse hele vejen fra Norden til Nepal. Denne kombination har bl.a. medført 4G - et banebrydende fibernetværk i verdensklasse - samt introduktionen af 3G på Mount Everest.

Vi tilbyder vores services i de nordiske og baltiske lande samt på vækstmarkederne i Eurasien, herunder Rusland, Tyrkiet og Spanien. 

I maj 2011 forener vi os under et fælles symbol og en fælles identitet. Når du ser dette symbol, vil du vide, at du ikke bare har at gøre med en lokal teleoperatør - du er tilsluttet TeliaSonera-verdenen, som er fyldt med nye og spændende muligheder.

Koncernen er grundlagt i 1853 og betragtes som pionerer i teleindustrien - en af de helt store investorer i mobilkommunikation og som dem, der udviklede GSM.

I TeliaSonera påtager vi os et ansvar for at udvikle og drive informationssamfundet samt til konstant at tage vores kunder et skridt videre. Vi har på mindre end 20 år udviklet os fra at være lokale operatører til at være femtestørst i Europa og syvendestørst i verden.

Som telekommunikations-pionér fortsætter vi med at investere i vores netværk for at imødekomme efterspørgslen på båndbredde. Sammen med vores partnere og leverandører vil vi sikre, at vores kunder har adgang til de bedste løsninger nu og i fremtiden. Vi vil fortsat fokusere benhårdt på at sikre de bedst muligt oplevelser for vores kunder.

TeliaSonera har ca. 26.000 medarbejdere globalt. I 2010 havde koncernen en samlet omsætning på 106. 582 mio. svenske kroner. TeliaSonera er noteret på børserne NASDAQ OMX Stockholm og NASDAQ OMX Helsinki.

Læs mere om TeliaSonera
Læs mere om Telia i Danmark

Skab din egen karriere i en virksomhed, der er drevet af fremtiden, og som har fodaftryk henover de nordiske og baltiske lande gennem Vesteuropa og Eurasien hele vejen til Nepal. Vi er en koncern, der hver dag gennem vores netværk og tjenester servicerer millioner af kunder i 20 lande.

Vi tilbyder en bred vifte af muligheder - lokale, internationale og multikulturelle – og vi værdsætter og belønner dine idéer. Lige meget om du vælger at arbejde lokalt eller at indlede en international karriere, bliver du en del af et high performance miljø, hvor du sammen med dine dygtige og erfarne kollegaer gør en forskel. 

For os er arbejdet meget mere end et job. Derfor forsøger vi også at matche dine mål og ambitioner med virksomhedens mål. Vi mener, at det i det lange løb giver mening at investere i de største aktiver i vores virksomhed: vores medarbejdere.

Lad dit drive skabe din karriere – bliv en del af TeliaSonera.

Læs mere om karrieremuligheder i TeliaSonera
Læs mere om karrieremuligheder i Telia Danmark

TeliaSoneras tjenester bidrager til et mere åbent og digitaliseret samfund ved at give flere muligheder for bedre og enklere kommunikation. Det er afgørende for os at blive betragtet som en ansvarlig arbejdsgiver, en god samfundsborger samt en virksomhed, der imødekommer globalt anerkendte standarder. Corporate Responsibility er en del af vores forretningsstrategi og er en del af enhver medarbejders daglige arbejde. 

Vores vision er at være et world class service company og bidrage til en verden med bedre muligheder – både i hjemmene og i erhvervslivet. Det betyder, at vi håndterer vigtige og følsomme spørgsmål i vores daglige arbejde. Vi har identificeret både risikoområder og muligheder inden for Corporate Responsibility. For at tage hånd om disse agerer vi lokalt på alle vores markeder. TeliaSoneras Code of Ethics and Conduct danner grundlaget for vores arbejde med Corporate Responsibility, og sammen med vores vision og værdier er den fundamentet for enhver TeliaSonera-medarbejders adfærd i det daglige arbejde.

Læs mere på www.teliasonera.com/CR